MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

31 prosince, 2023

 


Po trošku delší době jsem si uvědomila, že zapomínám na některé články. A tak přidávám hromadně měsíční přehled přečtených knih za poslední období...

Přečteno za měsíc září

Celkový počet přečtených knih: 3
Celkový počet přečtených stránek: 1216




Přečteno za měsíc říjen

Celkový počet přečtených knih: 15
Celkový počet přečtených stránek: 4688

  • Pavoučí válka • Daniel Abraham
  • Řetěz z trnů • Cassandra Clare
  • Jak ulovit boháče • Evie Dunmore
  • Horké vafle a ledové koupele • Karin Härjegard
  • Nedokončený příběh • Rebecca Yarros
  • Nejtemnější úsvit • Aly Martinez
  • Nejjasnější soumrak • Aly Martinez
  • Volání úplňku • Keri Arthur
  • Na půl cesty do hrobu • Jeaniene Frost
  • Jednou nohou v hrobě • Jeaniene Frost
  • Nenávist až za hrob • Jeaniene Frost
  • Předurčena do hrobu • Jeaniene Frost
  • Před záhrobím • Jeaniene Frost
  • Jeden hrob za druhým • Jeaniene Frost
  • Z hrobu • Jeaniene Frost



Přečteno za měsíc listopad

Celkový počet přečtených knih: 1
Celkový počet přečtených stránek: 776

  • Harry Potter a relikvie smrti • J.K. Rowling


Přečteno za měsíc prosinec

Celkový počet přečtených knih: 7
Celkový počet přečtených stránek: 3050




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

1 komentář:

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne