MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

06 července, 2019

Již po jedenácté vám chci ukázat některé ze svých oblíbených insta účtů. Baví mě sledovat jednoduché a reálné fotky, žádné fotomontáže. Tak co říkáte? :-)

  • nessa_lovesbooks
  • endlessbibliophile
  • lapetitedeny
  • kristiespacilova 
  • terrathereader





Ahojky! 🍁 Jak se máte, co čtete! 📚🙊 Já mám rozečtené aktuálně dvě knihy - Pýcha, předsudek a seznamka a Jeden z nás lže. To první je taková blbost, takže to rozhodně nečtěte 😁, a to druhé se začíná vybarvovat. 😈 Ale asi obojí půjde stranou, protože vyšlo Karmínové pouto! 😦😢 Není to žádné pokračování Kruté krásy, pokud vás to zajímá, ale je to od stejné autorky. 😁 Nevím, jak jste na tom s Krutou krásou vy, ale mě se líbila. A docela hodně, takže další kniha této autorky byla jasná věc. 😍 Tentokrát se autorka pouští do nové pohádky, kterou převypráví po svém - do Červené Karkulky. Nikdy jsem fanoušek Karkulky nebyla, ale hodlám ji dát šanci. A co vy? Plánujete si přečíst Karmínové pouto? 📖 #bookstagram #booklover #bookworm #bookishfeatures #mybookfeatures #vicecasunacteni #humbook #humbookfest #ukazcoctes #dnescitam #ctenijesexy #czbookstagram #funkopop #autumn #autumnvibes #blackrose #krutakrasa #karminovepouto #rosamundehodge #cruelbeauty #crimsonbound #cooboo
Příspěvek sdílený Sára, Knižní putování (@nessa_lovesbooks),





Příspěvek sdílený Marky (#bookstagram) (@endlessbibliophile),





Čtete i knihy v angličtině? 🇬🇧 A jak na tom vůbec jste s angličtinou tak obecně? Cítíte se v anglicky mluvícím prostředí jako ryba ve vodě, anebo jste nejistí a plácáte se v tom? Pokud máte blíže spíše k druhému typu ale i pokud mluvíte dobře, jen byste rádi mluvili ještě o něco lépe, mám pro vás tip na jednu pražskou jazykovou školu. Jmenuje se Belisha Beacon, je malá, taková rodinná a všichni se tam znají. Vyučují v ní lidé s příslušným vzděláním, kteří ví, co dělají a to, že někdo dělal půl roku au pair v Americe jim jako kvalifikace nestačí. Navíc mají fakt skvělé a nápadité kurzy - už vás třeba někdy napadlo učit se jazyk pomocí pohádek? A mají i plno dalších. Naučí vás třeba základní fráze k přežití i právnické angličtině, poví vám něco o tlumočení a překládání, proberou s vámi to, jak v angličtině správně napsat životopis a zvládnout pohovor a mnoho dalšího. No a pokud vám angličtina není po chuti, můžete si zvolit třeba kurz němčiny nebo španělštiny. Schválně si prostudujte jejich webové stránky www.belisha.cz a uvidíte, který kurz zaujme právě vás. 😁 . { #ukazcoctes #humbook #ctujensamedobreknihy #bookstagram #czbookstagram #vicecasunacteni #belishabeacon }
Příspěvek sdílený Denisa. (@lapetitedeny),





/English below/ Včera jsem se podívala na první Fantastická zvířata, měla jsem to jako přípravu na dnešek, kdy jsem šla do kina na pokračování. A musím se přiznat, že tentokrát mě ta první Zvířata už tolik neohromila, vlastně se mi to celkově nejvíce líbilo napoprvé v kině. No a dneska jsem byla na té dvojce. A jsem z toho... frustrovaná? Naštvaná? Rozhodně zklamaná. Ten konec byl pro mě velké WTF, ale ne v dobrém. Když jsem šla z kina, nadávala jsem jako špaček. Teď jsem si teda na netu přečetla pár teorií, tak jsem se trochu uklidnila, a budu doufat, že Rowlingová zase najde logiku. Nechci tu ale spoilerovat, tak jestli chcete někdo Zvířata nějak probrat, pište do directu, prosím. Už jste film viděli? Líbil se vám? A prosím bez těch spoilerů. / / I just came home from the cinema where I've seen the second Fantastic Beasts. And... I'm super frustrated, angry even! I was quite bored the whole movie. I'm really disappointed, to be honest. What is your opinion about this movie? And please, no spoilers! / / Challenges: #bookishnov18 16. Fantastic Beasts #fantasticbeastsandwheretofindthem #potterhead #funkopop #humbook #ctemeanglicky #ukazcoctes #vicecasunacteni #booklove #bookstagram #mybookfeatures #booklover #ctenijesexy #knihomol #bookaddiction #igreader #coverlove #igbook #igbookstagram
Příspěvek sdílený Kristýna Spáčilová (@kristiespacilova),




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

5 komentářů:

  1. Super tipy na moc pěkně koukatelné IG účty. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tři z uvedených také sleduji, moc ráda. :) Z knižních blogerů mám ráda třeba ještě bookshelf-friendship :)

    OdpovědětVymazat
  3. ÁÁÁÁá! MOC, moc děkuji za zmínění v článku! :D ♥

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne