MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

08 ledna, 2019

Tak a máme tu první vydání v letošním roce. Odhalím vám opět pětici instagramových účtů, které se mi líbí díky svému vzhledu a fotkám, které nepůsobí okázale, přezdobeně a příliš podobně... Znáte je? A jaké účty mi dále doporučíte? :-)

  • zrzkomolka
  • kniha_pro_emu
  • knizni_dilna
  • naty_books
  • hufflepuffcourt







Anotace: Představ si, že ti chybí něco, co všichni ostatní mají. Něco, co dokazuje, že patříš do jejich světa. Něco tak důležitého, že bez toho jsi nikdo. Nákaza. Pouhý mýtus. Hirka se v den svých patnáctých narozenin dozvídá, že je Ódinovo dítě – bezocasá zrůda z jiného světa. Opovrhovaná, obávaná a pronásledovaná. Člověk. Někdo si však nepřeje, aby její tajemství vyplulo na povrch, a hodlá to zajistit všemi prostředky. Zmatená Hirka musí uprchnout, protože jí jde o život. Existují však nebezpečnější stvoření než Ódinovy děti a Hirka není jediná, kdo prošel bránou mezi světy… Úspěšná norská trilogie Havraní kruhy se inspiruje severskou mytologií, ale přitom vytváří vlastní svébytný svět, kde být člověkem znamená ocitnout se ve zcela nezvyklé roli vyvržence. Hlavní hrdinka není „vyvolená“, dokonce nemá žádné zvláštní schopnosti. To, co ji odlišuje od ostatních, je děsivý fakt, že postrádá něco, co všichni ostatní mají. ###Skvělá série, která Vám rozhodně nesmí v knihovně scházet. Série začíná Odinovým dítětem, kde se seznámíte s hlavními postavami a celým světem. Je pravda, že místem byla kniha pro mě trošku nepřehledná. Vždy byl nějaký děj a pak na mě autorka vychrlila až moc informací, kdy jsem ne vždy všechno pochopila. Nicméně pokud to tak máte také, nemusíte se bát. V průběhu knihy se vše vyjasní. Nenechte se tím odradit. Postupně knihu za knihou objevujete celý svět a rozmotáváte zápletky celého příběhu. Vše je dovršeno posledním dílem série, kde celý děj vygradoval a za mě byla nejlepší. Hlavní postavy jsou naprosto skvělé a přesvědčivé. Knihy jsou psány velmi čtivě a po přečtení budete chtít pokračování. Pokud jste ještě nečetli, rozhodně neváhejte. Za mě je to jedna z nejlepších. #odinovodite #sila #plisen #havranikruhy #fantasyland #fantasy #bookstagram #book #recenze #kniznirecenze
Příspěvek sdílený Kniha_pro_Emu (@kniha_pro_emu),





NA LOVU - Meagan Spooner · RECENZE · Jeva žije se svými sestrami a otcem v domečku na okraji vesnice. Přes den dělá společnost baronce a večer tráví čas s rodinou. Něco jí však ke spokojenosti chybí. Volnost. Jako malá chodívala s otcem do lesa a ten ji naučil všechny dovednosti potřebné pro lov zvěře. Jednoho dne však jejich otec - obchodník přijde o všechen majetek. Jsou tak nuceni prodat dům a přesunout se do dřevěné chaloupky v lese. Zdrojem obživy se jim tak stává příroda. Když se jednoho dne otec z lovu nevrátí, rozhodne se jej Jeva jít hledat. V lese se však nacházejí horší stvoření než medvědi a vlci. · Tahle kniha byl oříšek. Už jsem reteling na Krásku a zvíře četla a hodně jsem se přemáhala, abych tituly nesrovnávala. Začátek se neskutečně vlekl. Než došlo k samé podstatě příběhu, trvalo to hodně dlouho. Navíc mi to přišlo - až na pár detailů, úplně stejné jako původní Kráska a zvíře. Snad jen zápletka s Ptákem ohnivákem byla jiná, ale tato část mi přišla zase až moc přitažená za vlasy. Prostě vykradeno co nejvíce příběhů. U této knihy platí, že je krásný obal, ale uvnitř zhola nic. Mám takový pocit, že mi příběh nic nedal a i osudy hrdinů mě nijak nebraly. Co však musím ocenit, je stylistika příběhu. · Celkové hodnocení 3*/5* #nalovu #meaganspooner #hunted #cooboo #bookstagram #book #czechreader #czbookstagram #knihatislusi #kniznitip #knihomil #kniha #knihomol #vicecasunacteni #cocist #kniznitip #mujkniznitip #booktime #recenzeknihy #dnesctu #ctenijesexy #instabook
Příspěvek sdílený Bookstagram (@knizni_dilna),





Sorry for disappearing, guys. For the last week (or two) I read only 2 books. And I Darken was amazing, Lada was so strong and badass and I liked how she was wicked monster enjoying desperation and at the same time she cared so much for her brother. Review is going to be up on my blog soon. The second book is A Million Junes. I'm still not sure what to think, because it was little confusing and weird, but I think I liked it, but I can't tell you more, I need to think about it. Also, I'm reading Sadie by Courtney Summers and it's really interesting and I'm curious what will happen. And I have Kingdom of Ash on its way, hoping it will come in the mail this week. After I saw how that book looks like - I'm ju so excited to know how whole story ends, how Dorian and Aelin and Chaol and Manon and their stories will end. 💕 #currentlyreading #copravectu #andidarken #temnota #kierstenwhite #amillionjunes #milionkratjune #emilyhenry #cooboo #bookstagram #bookstagramfeature #bookworm
Příspěvek sdílený Naty (@naty_books),






Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne