MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

06 června, 2022


Tentokrát jsem si nachystala přehled za dva měsíce. Prostě tak, jak se mi zrovna chtělo :-P...

Dubnové velikonoce jsem letos řešila skromněji než loni. Vajíčka jsem obarvila, když už máme ty prťata, nachystala jsem nějaké balíčky a samozřejmě koupila kokina i sobě, přece nebudu na suchu, ale to je tak všechno. Jo a byla jsem vymrskaná a přežila jsem. Už na mě berou ohledy jako na starší osobu :-P.



Rozloučili jsme se s Benem, mamčiným jezevčíkem. Už byl hodně dlouho nemocný, slepý a začalo se to zhoršovat a tak to pro něj bylo vysvobození. Teď už spí vedle Čendy, dva jezevčí kluci...



Duben, a počátek května, byl neskutečně náročný. V práci jsme měli inventuru a tak všechna ta dřina okolo a starosti mi dali zabrat. Do toho zaučovat novou kolegyni a pak asi nejhorší, přestavba oddělení a stěhování regálů na jinou část prodejny. Sice jsme to zmákli dobře a rychle, bez větších problémů, ale i tak si to vzalo svou daň a tak blížící se dovolená byla neskutečným vysvobozením...

V květnu jsem konečně dodělala model Mustanga. Většinou se do toho nenutím a dělám podle nálady, ale už jsem chtěla mít čistý stůl, tak jsem ke konci zabrala. Trošku jsem měla problém s barvou karoserie, protože podle návodu mi vyšel hrozný odstín, takže jsem si to trošku upravila. Navíc některé díly jako vždy neseděly úplně nejlépe, takže jsem bojovala i s tím. Ale mám hotovo, stůl čistý a další model mě čeká na podzim...



Abych si trošku ozvláštnila to svoje čtení a zároveň si to lehce okořenila, vymyslela jsem si dvě výzvy. Jednu už jsem zveřejnila a týká se knih na téma Sherlocka Holmese. Nemusí to být vyloženě knihy od otce zakladatele A.C Doyla, koneckonců mám doma různé autory. A pokud se chce někdo přidat, tak klidně, budu ráda :-). Druhou výzvu chystám na podzim, nebudu prozrazovat víc, a myslím, že po dnešku už mám rozmyšlenou i další :-P.
 
 
S brzkým příchodem světla po ránu jsem se dokopala k projektu úpravy knihovny. Variant jsem měla mnoho, ale nakonec vyhrála ta, kdy mám knihovnu rohovou, vznikla tak dělící stěna u postele, takže mám spaní jakoby oddělené a největší plus je, že ráno mi nesvítí světlo do obličeje. Což je neskutečně fajn, protože ani žaluzie to nedokázaly tolik zastavit... S tím přišel i plán na zkrášlení zad knihovny, abych na ně nemusela z postele koukat. Což je zatím rozpracované. A taky jsem si nechala udělat knižní mapky do rámečků, které jsem nakoupila v Pepcu a Kiku... No, můj čtecí koutek je čím dál lepší :-).




Měsíc květen se nesl i v duchu příprav na Svět knihy. Mamce se původně nechtělo, ale já se zařekla, že letos pojedu, protože už mě nebaví o tuhle akci přicházet a navíc ani nikam jinam pořádně nejezdím a už potřebuji někam vypadnout. Mamka se nakonec přidala, že si uděláme tedy společný výlet. Už jsem si naplánovala i nějaké ty autogramiády a něco málo z programu, ale stejně uvidíme, jak to celé dopadne a kam nakonec zakotvíme...

Na přelomu května a června jsem se dočkala druhé letošní dovolené, tentokrát bez nemoci. Ale bylo to o chlup, protože o týden dřív mě začalo zase bolet v krku, tak jsem měla opravdu obavy, abych si nedala repete z března. Naštěstí ne. Čas volna jsem trávila s knihou (nebyla jsem schopná ji ani dočíst za celý týden!), hraním her na počítači, sledováním seriálů (například jsem začala Obi-Wan Kenobiho a Světlo a stíny...) a jinak jsem se hlavně válela a odpočívala. Ono nachodit denně skoro 15km v práci se podepíše na tom, že když má člověk volno, tak už se k ničemu nedonutí :-D.

A to je prosím všechno. Už brzy se dočkáte reportu na Svět knihy, který je za pár dní a pak se zase ozvu, až bude nálada... :-P


 


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

3 komentáře:

  1. Já letos na Světem knihy taky uvažovala, bohuže lto nakonec nedopadlo. Moc se mi líbí vyřešení rohové knihovny, pokoji to dalo úplně nový rozměr :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já letos Svět knihy vynechám, zatím jsem byla jednou a vůbec mi to nesedlo. Zvažovala bych možná zkusit Humbook. Ten nápad s reorganizací knihoven je fakt skvělý a vůbec se nedivím, ono se hodí mít někde příšeří kord když tam člověk chce spát a v létě bývá mnohdy tma fakt pozdě a ráno brzo svítá. Užij si Svět knihy a budu se těšit na report!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi chvíli trvalo si zvyknout. Ale Humbook mi nesedl vůbec...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne