MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

17 května, 2022

Zhlédnuto #161

úterý, května 17, 2022 čeká na komentář

 

Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-). Pokud vás zajímají další mé filmové a seriálové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém filmovém účtu csfd či seriálovém serialzone. Pokud pro mě máte tipy na dobré snímky, neváhejte se podělit ;-)
 



 
Away [seriál]
Polovina série a vůbec se nic neděje, dost velká nuda a vůbec se nedivím, že to nepokračuje... Čekala jsem nějakou vesmírnou sci-fi podívanou, protože přece jen je tématem první cesta lidí na Mars. Ale pořád se o tom jen kecá a skutek utek...

Moje hodnocení:
50%
 
 
Bitten [seriál]
Z počátku jsem myslela, že to bude lepší průměr, co taky očekávat, tohle téma se nějak nedaří nikomu zpracovat. Ale je to nuda. Neustále se jen mluví, nic se pořádně neděje a vlkodlaci stojí za prd. Jsou to máčky, co nic nevydrží, jedno říznutí nožem a je po nich... A ty bitky, to je hrozná slabota...

Moje hodnocení:
50%
CSFD | Serialzone
 
 
 
Once Upon A Time [seriál]
Zatím jsem toho moc neviděla, ale působí to zajímavě. Otázkou je, co mě ještě čeká. Ale celkový nápad na zapojení pohádek v tomto kontextu je opravdu dobré.

Moje hodnocení:
40%
 
 
Eternals
Dvě a půl hodiny nudy. Musím říct, že nechápu, proč tak dlouhé filmy vůbec dělají, kdo má udržet tak dlouho pozornost. Ne vážně, nebylo to zlé, celý ten nápad dobrý, i když to moc marvelem 'nesmrdí'. Navíc jsem trochu nepochopila Celestials, protože to byl přece i otec Petera Quilla ne? Mám v tom zmatek. Jinak by to nebylo tak zlé, ale té akce je zoufale málo a taky té hlavní zápletky, protože postavy tam víceméně jen kecají o sobě a o tom, jak mají naši planetu rádi. Velice srdcervoucí...

Moje hodnocení:
 
Red Notice
Tohle byla hrozná šaškárna. Měla to být honička na zločince nebo spíš šlo o hledání pokladů nebo loupeže? Jakoby si nemohli vybrat. Některé narážky jako na Indiana Jonese mi přišly přitroublé. Ryan byl opět v roli Deadpoola, trapas. A co teprve Dwayne, který se mi tam svojí muskulaturou moc nehodil, zvlášť v některých scénách. Tohle mě vůbec nebavilo, dvě hodiny k ničemu...

Moje hodnocení:
 
 
Kingsglaive: Final Fantasy XV
Kdysi jsem jedno Final Fantasy viděla a tak jsem se těšila i na toto. Jenže chyba lávky, takovou splácaninu fantasy a sci-fi jsem rozhodně nečekala. Nemělo to pořádně hlavu a patu, úvodní informace udělaly člověku v hlavě chaos a celkově to byla prostě ztráta času. Ani jsem to nakonec nedokoukala.

Moje hodnocení:
 
Neúplatní
Jeden starší snímek, který jsem už kdysi viděla, ale úplně jsem na to zapomněla. Mělo to spoustu špatných scén, prapodivnou posloupnost a občas i dost divný střih. Téma taky nešlo zrovna do hloubky. Ale dívala jsem se hlavně kvůli hercům a tomu, v jaké době je to zasazené...

Moje hodnocení:
 
Prodloužený víkend
Zkouška z televize. Takový slabší průměr. Ale zase jsem v tom hledala něco jako logiku nebo něco chytrého. Ze začátku dobrý, pak mi to přišlo přitažené za vlasy a konec, prostě nevím. Proč ty postavy dělaly co dělaly, proč plánovaly takové věci a proč byl závěr takový nereálný? Alespoň pro mě...

Moje hodnocení:
 
 
Loch Ness
Tohle jsem sledovala jen napůl jedním okem. Spíš jsem to jen poslouchala. Ale šlo o typický počin pro děti ve stylu Zachraňte Willyho a podobně. V mém věku slabota, pro děcka určitě něco víc...

Moje hodnocení:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne