MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

29 dubna, 2022

 

Přečteno za měsíc

Celkový počet přečtených knih: 7
Celkový počet přečtených stránek: 2711

 
Když jsem si chystala tento přehled, tak to bylo jako překvapení. Ani jsem se neuvědomila, že jsem stihla tolik knížek. Netuším jak :-D. Obvykle jsem ráda, když za měsíc stihnu alespoň ty čtyři. Takže jsem ráda, že jsem alespoň jeden měsíc zvládla překonat svůj kopr, chytla jsem slinu a jela jednu knihu za druhou. Snad se mi to podaří znovu a hlavně musím mít štěstí na knihy... Kolik jste toho přečetli vy? Znáte tyto knihy?

  • Meč severu • Luke Scull | názor na instagramu nebo níže
  • Světlo a stíny • Leigh Bardugo | názor na instagramu nebo níže
  • Bouře a vzdor • Leigh Bardugo  | názor na instagramu nebo níže
  • Zkáza a naděje • Leigh Bardugo  | názor na instagramu nebo níže
  • Ostří mrtvého muže • Luke Scull | názor na instagramu nebo níže
  • Skandar a zloděj jednorožců • A.F. Steadman | názor na instagramu nebo níže
  • Zničený • Kevin Hearne | názor na instagramu nebo níže

















Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

3 komentáře:

  1. Od Leigh Bardugo mám ještě v plánu zkusit sérii Šest vran. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přečetla jsi toho za duben opravud hodně, klobouk dolů :D Grišu jsem nečetla právě kvůli tomu, že mi spousta kamarádů říkalo, že to bylo nic moc.

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto sérii od Bardugo jsem četla taky a naprosto souhlasím. Je to hrozně průměrné YA fantasy. Ještě jsem ji četla po její další sérii Šest vran, a ten rozdíl byl hrozně znát. 6vran bylo o dost lepší, nebo aspoň za mě. :D Zjizveného krále si všichni chválí, taky se na něj chystám.
    Hodně se mi u Bardugo libí, jak tyto 3 série na sebe navazují, ale přitom není třeba je číst všechny, popř. postupně. Čtenář tam kolikrát najde takové odkazy na jiné knihy, které příběh spojuje a je to hrozně milé. ♥

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne