MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

06 prosince, 2018

Oblíbenci na instagramu #1

čtvrtek, prosince 06, 2018 8 komentářů
Po vzoru jiných blogerů, bych chtěla poukázat na nějaké ty účty, které mám v oblibě. Sleduji opravdu hodně uživatelů, ale jen někteří se mi líbí opravdu hodně. A na rozdíl od ostatních dávám přednost těm přirozeným, s fotkami, které nejsou kus od kusu skoro všechny stejné. To mě totiž po nějaké době přestává bavit a přijde mi to nudné. Když však každá fotka vyzařuje rozdíly a obyčejnost, více mě pak zaujmou a o to více je pak ocením. Připravila jsem si prvních pět náhodných účtů, které se mezi ně řadí...

  • tajny_zivot_mary
  • rada.ctu
  • knihomolka_z_balkonu
  • prochazka.mezi.radky
  • matine.knihy





Novinka od tvůrců HUMBOOK @storkiappka -> chat fiction do tvého mobilu! . O co vlastně jde? . Jedná se o příběhy psané ve formě konverzace např. na sociálních sítích či SMS zprávou. . Zapojit se můžeš i ty⬇️ . Nemáš moc času vymýšlet dlouhé příběhy, ale chceš někde využít svoje spisovatelské schopnosti? Začni tvořit #storki ! . Budeš psát nebo jen číst? To je na tobě. Vybrat si můžeš hned z několika žánrů jako je 🎭humor, 💒romantika, 🦇horor a spoustu dalších. . Pojď se bavit! #pisustorki #ctustorki . Ke stažení v App Store a Google Play . Pokud vás zajímá víc, na #humbookfest2018 bude workshop věnovaný storkám a jejich tvorbě . #kniha #knihy #humbookfest2018 #humbook #humbookfest #vicecasunacteni #vicecasunapsani #storkiappka #pribehy
Příspěvek sdílený 🐾 M A R I K A (@tajny_zivot_mary),










Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. Takový článek vítám, děkuju moc za super tipy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Pokud je jejich styl tvůj šálek čaje... A další články ještě budou ;-)

      Vymazat
  2. Skvělé tipy, děkuji :) Většina je pro mě novinka, sleduji pouze rada.ctu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výborně, jsem ráda, že rozšířím obzory. Snad objevím i já nové duše :-)

      Vymazat
  3. Super tipy koho sledovat, díky moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tipy. Některé znám, ale některé ne, takže to jdu napravit. :-D

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne