MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 ledna, 2015

Knihomilci

čtvrtek, ledna 01, 2015 30 komentářů

Edit 28.10.2018: Bohužel je nad mé síly neustále aktualizovat seznam knižních blogerů. Denně spousta z vás přestane fungovat, ať už o tom napíšete nějaké vyjádření či ne. Většina blogerů z mých začátků už nefunguje. Navíc často zjišťuji, že jsou blogy i kompletně smazány nebo zablokovány na pozvánku. Takže z časových důvodů předchozí seznam přestávám aktualizovat. Pokud vás zajímá, které blogy sleduji, navštivte bloglovin. Tam i přehledně vidíte nejnovější články jednotlivých blogů a jejich aktivitu. Pokud bloglovin neznáte, tady najdete článek, kde vám tuto stránku více přibližuji... Nebo níže máte přehled přes blogger. Děkuji všem za pochopení.


Bloglovin

Výhodou je možnost řadit stránky do skupin například podle témat či oblíbenosti. Jednolivé odkazy si můžete označit jako (ne)přečtené, takže pořád máte přehled, co už jste viděli. Nevýhodou je, že některé blogy přestanou třeba načítat odkazy do přehledu.




Blogger

Sledování aktivity přes GFC. V seznamu najdete všechny blogy, které si přidáte, řazeno je podle data a vždycky vidíte poslední článek z daného blogu....



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

30 komentářů:

  1. Alespoň poznám jiné blogery sleduješ jich celkem dost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, uz musim sledovat predevsim pres bloglovin, jinak to nestiham :-)

      Vymazat
  2. Jůů, to je milé:) Máš skvělý blog!:))

    OdpovědětVymazat
  3. Některé blogy ani neznam. Aspoň si rozšířím obzory :) Jinak děkuju, že jsem mezi nimi :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nemáš zač. Zajímají mě i jiné stránky, kde můžu čerpat inspiraci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, že mě máš na seznamu dvakrát? Jednou jako Magdalénu F. a pak jako Eliz :)

      Vymazat
  5. Krasny seznam ;)
    Ja jich opravdu hodně neznam,musím to napravit ! :)

    Knižní Sen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To urcite. Kniznich blogeru je opravdu neuveritelne mnozstvi...

      Vymazat
  6. Páni, koukám, že je nás opravdu hodně! Jinak děkuji, že jsem tam taky :) Určitě se na ostatní blogy podívám, super, že jsi udělala takový seznam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se stále přidávat nové lidi, protože knižních blogů je opravdu hodně :-)

      Vymazat
  7. wow... uz vim kde hledat inspiraci..♥_♥

    PS: V seznamu je u mě (Cathy) starý blog. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za uvedení a snad se bude toho času víc a víc :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jééé díky a koukám že mám co dělat, o víkendy všechny omrknu. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, děkuji za zařazení :-) jen se ti u mě trošku popletly písmenka :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, já jsem se teď k blogování vrátila, tak bych chtěla poprosit o zařazení do aktivních :)
    A ještě bych to chtěla upravit, takhle je to teď správně:
    Mell {melloriya} - melloriya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  12. svoj som tam tuším nenašla. Janka K. - Knihovníčkin svet - https://knihovnickinsvet.blogspot.sk/ - určite sa poteším, ak ma niekedy doplníš. :)

    OdpovědětVymazat
  13. WoW ten seznam je boží.. je malej, přehlednej a fakt pěknej... Já už se věky přemlouvám, abych s tím svým něco udělala...ale... popravdě vím, jaká s tím bud epráce, takže se mi do toho nechce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě. Jen to dostat do té tabulky. A to jsem tam chtěla ještě dát nějaké detaily, ale na to není síla :-D

      Vymazat
  14. Nenašla jsem se tam - Simaa
    http://holcici-svet-cool.blog.cz
    Budu ráda pokud mě pridáš :)
    A rada sledují tvůj blog

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne