MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 srpna, 2021

 

V červenci jsem pokračovala se svou dlouhou dovolenou. Opravdu jsem si to užívala po svém, i když jsem nikam nejela. Ale hlavní přece bylo, abych nebyla v práci a odpočinula si :-).

Přesto jsem si doma našla i nějaké povinnosti. A po malování, které jsem prováděla na konci června, jsem se pustila i do knihovny. Moje knihovna je totiž tvořena částečně z hotových koupených knihoven a částečně z nástaveb, které jsem tvořila sama. A tam mi chyběly dodělat záda a jelikož se za knihy dost prášilo, rozhodla jsem se, že je nejvyšší čas to konečně dokončit. Další rozšiřování knihovny stejně není v plánu, protože prostě už není místo. No, byla to fuška. Co vám budu vykládat. Musela jsem vytahat nějakých sedm set knih, pohnout s knihovnami ode zdi, namontovat záda, zase je nějak dostat na místo a vyrovnat a dostat knihy zpět. Momentálně je mám poskládané jinak než původně, ale asi to není konečná varianta, však to znáte :-D...






Od druhého do pátého v měsíci jsem měla u mamky hlídat. Ona si s manželem jela na prodloužený víkend na čtyřkolkách, na nějaký sraz. Moc jsem se netěšila, protože to jejich psisko, které ještě nemá ani rok, je strašný satan. Samozřejmě mi dával zabrat, bylo hodně křiku, sem tam nějaký lepanec po prdeli... Ale jinak to nešlo. Je to strašně hyperaktivní pes, divoký a těch jeho deset kilo když vám skočí po hlavě není zrovna pohodička. Počasí mi nepřálo a tak jsem si neužila ani bazén, protože já do 21 stupňů rozhodně nevlezu. Ale zabavila jsem se knihami, hraním her, nějakou tou prací na zahradě a tak. A k mému velkému překvapení jsem nakonec byla propuštěna o den dříve, takže jsem nakonec jela domů už v neděli místo pondělí. Ale ještě než jsem odjela, tak přijel brácha s rodinou a konečně jsem viděla malého synovce :-).







Sedmého jsme jeli někam na chatky, kde brácha pořádal oslavu narozenin a jak je u něj zvykem i těch loňských, protože se na nás vykašlal, a taky aby řádně s kamarády zapil prcka... Lidí bylo docela dost, takže se utvořily skupinky těch, co se navzájem znali. Bylo teda strašné horko, takže jsme vydrželi asi tři hodiny a pak jeli domů... Ale jinak bylo docela fajn. Většinu návštěvníků jsem neznala, tak nebylo s kým si pořádně povídat, mamka pořád někde lítala a když přijela bráchova přítelkyně s prckem, měla samozřejmě hlavu někde jinde :-D.

A pak už mi zbývaly pouhé čtyři dny dovolené. Takže jsem byla u mamky, flákala se, koukala na filmy, snažila jsem se ještě slunit (marně, prostě zůstanu bílá jak smrtka), s mamkou jsme zašly na menší nákupy a tak podobně. Dovolená byla krátká i dlouhá, podle situace, počasí nevyšlo úplně podle mých představ. Když jsem doufala, že bude hodně teplo a budu jezdit na zahradu do bazénu, tak se teploty hrozně střídaly a voda měla málo stupňů, což není nic pro mě abych tam vlezla. Nebo na druhou stranu jsem se těšila jak zaprší a nebude takový sucho a tak, a nakonec pršelo přes všechny ty předpovědi snad jen jeden den a to asi jen pár minut...

Po dovolené jsem nastoupila do hraček. Konečně jsem se po třinácti letech dostala z těch okovů kuchyňky a změnila prostředí. Teď to pro mě znamená zase směnování a pracovní víkendy. Ale holt člověk musí něco obětovat. Směny mi nevadí, protože si budu moct někdy taky přispat, navíc budu mít volný den v týdnu, takže konečně budu moct vyrazit i do města a tak, což se mi nikdy po práci nechtělo. Jediná nevýhoda jsou víkendy, ty se mi líbily volné, ale co už... Jelikož je teď sezóna, tak se ani nezastavím. Práce je pořád dost, ale je to jiné.

Takže když už mám volný víkend, tak toho využiju. Například i tím, že jsem jela k mamce pomoct zavařovat okurky. Řekla si, že se ztenčují zásoby a je potřeba udělat další :-D. Já potřebuji tak dvě tři sklenky na rok, takže já bych vydržela, ale někteří to snad svačí jenom tak nebo co :-P. Při dalším volnu jsem se zase zastavila a dělal se třeba bramborový guláš v kotlíku. Akorát se použily nové brambory a ty se úplně rozpadly, ale hrozně jsem si pochutnala. Ten kotlík, to je vynález... :-)




 
No a konec měsíce se nesl v duchu chystání akce škola. Musela jsem jít na noční a poněkud se to protáhlo. Lidí je málo a spousta nováčků ještě nemá ten správný grif. Každopádně jsem utekla po půlnoci, protože jsem se potřebovala vyspat před další směnou, ostatní totiž měli plánované volno, tak jsem je v tom nechala :-P. A to je prozatím vše. Momentálně mám v práci fofry, takže mi ty dny utíkají a navíc i splývají. Polovina prázdnin a léta za námi, tak snad bude ještě v tom zbývajícím čase fajn...


Články, které vyšly:




Přečteno za měsíc

Celkový počet přečtených knih: 4
Celkový počet přečtených stránek: 1696

 
Původně jsem myslela, že toho zvládnu víc a navíc, že dokážu dočíst Půl světa. Ale lenost zvítězila a došla jsem jen do poloviny knihy. Přesto mám krásné čtyři kousky, což je víc než minulý měsíc.










Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne