MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

11 července, 2021

 

Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-) Pokud vás zajímají další mé filmové a seriálové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém filmovém účtu csfd či seriálových edna a serialzone. Pokud pro mě máte tipy na dobré snímky, neváhejte se podělit ;-)
  
 
 
 
Viktoriánky [seriál]
Už mám shlédnutou první řadu a zatím se mi to docela líbí. Ta kombinace prvků historické doby 19. století se zvláštními schopnostmi a boji. Působí to zvláštně. Navíc jsou hlavními aktéry zatím hlavně ženy, což je taky zase něco jiného. Tak trochu mi to připomíná i Sirotčinec slečny Peregrin :-D. Poslední díl hodně vybočil z řady a zmátl mě. Jde vidět, že to bude směřovat úplně jiným směrem. Ale tak uvidíme, co bude ještě následovat...

Moje hodnocení:
 
 
Mulan
O čínské historii si myslím, že je neskutečně bohatá a pestrá. Líbí se mi jejich kultura a zvyky, ale filmy obvykle příliš velkou kvalitu nemají. A tak jsem i s Mulan byla dost opatrná. Sice je to pěkný námět a relativně dobře zpracovaný, ale jako vždy pokulhává jejich tendence pokořování gravitace, využívání magie a nemožných kaskadérských kousků. Přimhouřím oko a slabší tři hvězdy.

Moje hodnocení:
 
 
Cesta
Postapo mám obvykle ráda, ale tohle jsem vzdala ještě před první hodinou. Hodně mi vadil spád filmu, protože to tempo bylo vražedně pomalé, nudné. Trochu tam asi vázla i logika. A co víc, nesnáším ve filmech kanibalismus. Na takový humus se fakt koukat nebudu...

Moje hodnocení:
 
 
Mortal Kombat
Asi každý zná původní Mortal Kombat filmy. Já už to beru jako béčkovou klasiku. Podřadné efekty, nic moc scénář, ale hlavně že se pořád bojuje. Doufala jsem, že po tolika letech budou tvůrci schopní postoupit o úroveň výš, ale dost jsem se zmílila. Stejně mizerné efekty, i když už digitální. Příběhove jde o úplný prd a turnaj jako takový se odbil mimo arénu a nějak zbrkle...

Moje hodnocení:
 
Tiché místo: Část II
Konečně jsem se dočkala pokračování. Jednička byla naprosto super. Když jsem si ji pustila poprvé, musela jsem to přerušit a pokračovat za bílého dne, jak jsem se bála :-D. Ale byla to pecka. Ve dvojce jsem očekávala trochu více momentů vracejících se na začátek, jak to vlastně vzniklo, ale tvůrci nám ukázali pouze chvilku prvního dne. Což je škoda, doufala jsem ve víc. Přesto jsem dostala svou dávku napětí. A tajně doufám, že bude i trojka :-).

Moje hodnocení:
 
 
Válka zítřka
Tak nějak jsem ani nevěděla, o čem to má být. Na plakátu jsem viděla Chrise Pratta a to mi stačilo :-D. Je to něco na způsob Na hraně zítřka. Mimozemšťani, cesta časem a tak dále. Celou dobu to byla hrůza, ale těšně před koncem jsem si říkala, že to finální odhalení působí dobře a třeba to zachrání. Změnila jsem názor hned při úplně poslední bitce. Tohle byla fakt sr*...

Moje hodnocení:
 
 
Liga spravedlnosti Zacka Snydera
Nedá se říct, že by se mi tato ultra dlouhá čtyřhodinová verze líbila o tolik více. Pro fanoušky a nadšence je to určitě velká změna, protože film díky jinému střihu dostane docela odlišný nádech, ne tolik zmatečný a uspěchaný. Díky tomu divák pochopí i spoustu dalších věcí a spojistostí, které předtím tak nějak vypadly. Takže za mě dobrý až na ten epilog, ten mě nějak nepadl do oka...

Moje hodnocení:
 
 
Mizerové navždy
Tohle rozhodně nebylo jako za starých časů. Akce nic moc, humor dost suchý. A ty krvavý scény? Celkově to na mě působilo dost depresivně. Navíc nechápu tu tupost policajtů. Když začnou hromadně mordovat policajty, soudce a tak podobně, tak hned jako první hledám spojitost, na čem všichni pracovali a ne až po několika měsících. Tak proč to nikoho nenapadlo? A co ta hovadina, že nějací agenti a policajti jsou vyfoceni v novinách? Už vidím, jak by zveřejňovali jejich obličeje... Tady bylo tak moc logických děr, až hanba...

Moje hodnocení:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

10 komentářů:

  1. Mulan mě hodně zklamala, nějak jsem nepochopila, proč tam cpali tu ženskou postavu, která jí nakonec pomáhala...až na jeden okamžik mi tam připadal dost zbytečná. Inu další lvie action adaptace, co mě, ačkoliv měla obrovksý potenciál, příliš neoslovila :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už tak bývá u tohoto druhu filmu. Jde spíše o tu kulturu a tak než akci a efekty...

      Vymazat
  2. Nic ze zmíněného jsem neviděla, ale lákají mě Viktoriánky. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Také se mi tahle Liga spravedlnosti nelíbila o tolik více, nemám problém ani s tou původní. Na Tiché místo se chystám a docela mě lákají i Viktoriánky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Tiché místo II a Mortal Kombat mě hodně láká. A jakožto mám v plánu se na ně podívat, jen zatím na to nemám čas. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mortal nebyl nic moc. Oproti předchozím to byl stejný propadák...

      Vymazat
  5. Z Viktoriánek jsem byla nadšená, ale když se ukázalo, co za tím vězí a kam to má směřovat podle zatím posledního dílu půlky první řady (taky zvláštní, že se rozhodli označit to takhle, když druhou půlku řady ještě nemají ani natočenou), tak mě to dost zklamalo.

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne