MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 prosince, 2020

Po menším zvažování jsem se rozhodla zkusit psát shrnutí v rámci měsíce. Budu tak mít pravděpodobně více informací a budu je moci zkrouhnout na zásadnější detaily. Alespoň doufám. Týdenní shrnutí se tak nějak staly povinností a už mě nebavilo přemýšlet, co bych tak mohla sepsat abych vás nenudila a abych měla vůbec co sdělit. Tak to zkusíme prozatím takto...


Měsíc listopad se stal nejhorším měsícem roku a to hned z několik důvodů. Nejdřív jsme přišli o Čendu, protože přestal chodit. Veterináři se snažili pomoct, ale šanci dávali opravdu minimální. Nakonec se muselo přikročit k uspání. Mamku to dost sebralo a tak se ozval opět její nemocný žaludek, až z toho omarodila. Týden na to přišla zpráva, že jejímu manželovi umřel taťka na covid. Pro nás první takový případ z blízkého okolí. V té době se začaly projevovat nějaké zdravotní problémy se zády i u mě a nakonec jsem i já musela zůstat doma... Takže nic o co by se dalo stát...


Ale naštěstí se objevily i dobré momenty, které to alespoň částečně mohly vyvážit. Například mamka s manželem dotáhli domů nové štěně, které přineslo útěchu oběma. Sice teď mají doma veselo, protože začínají od nuly s výchovou a pořád musí prcka hlídat, ale jakmile ho jankovité období přejde, určitě zase bude dobře. Takže i když listopad byl nejhnusnější a nejsmutnější měsíc, alespoň trochu radosti nakonec přišlo...

 

Už se těším, až budu zase 'svobodná' a bez neschopenky. Sice se mi do práce nechce, ale už potřebuji trošku mezi lidi. Navíc město oznámilo, že vánoční trhy nakonec asi budou. Omezené, ale přece jen. Tak doufám, že tam bude i stánek s cukrovinkami a mým oblíbeným kokosovým kmenem, který potřebuji :-D. Dárky, jak už jsem dřív psala, mám dávno vyřízené a zabalené a teď už se jen dostat zase do formy a najít čas na pečení cukroví. Už pečete nebo se teprve chystáte? Nebo to jistí kupované cukroví? :-)

Po čtecí stránce to byla opravdu chudoba. S nastávajícím obdobím vánočního magoření, s nedostatkem sluníčka a tepla a taky díky jiným starostem, jsem moc nečetla. Měla jsem dokonce i dvoutýdenní výpadek, což se mi za celý rok nestalo. Ale našla jsem si v tom i pozitivum, ono občas neuškodí pořád neležet v knihách. Přesto jsem zvládla pár stránek, například jsem přečetla Tmavé stěny Willardu, které jsem dlouho odkládala a zbytečně. Kniha byla opravdu výborná. Dočetla jsem i jeden rest ze začátku roku a to knihu Případ doktora Karpety. Tam jsem se naopak bavila tím tajemným podtónem a pravdou o hlavní postavě. Pak jsem na čas přestoupila k upírům. V této literatuře nehledám nic poučného, pro zamyšlení a dlouhé přemýšlení. Obvykle ji vyhledávám, když chci prostě vypnout a jen číst a nad ničím nedumat a tohle je prostě ideální. Spousta z vás mi to jistě potvrdí. A tak jsem zase otevřela Upíry z Chicaga a pokračovala knihami Mrazivé kousnutí, Pravidla hry a Hořké sousto...


V mezičase, když už jsem začínala trochu víc fungovat, jsem sedla nad počítač a pracovala. Nejen že jsem dva týdny pořádně nečetla, ale ani na blog jsem nechodila. Přesto to nebylo na návštěvnosti poznat, což mě dost překvapilo, ale i potěšilo. Takže jsem se rozhodla, že je na čase i něco sepsat. Podívala jsem se na chystané novinky, kterých je strašně málo. Ale prosinec si nakladatelé asi nechali výhradně na prodej již vydaných knih. Nicméně jsem i tak sestavila přehled a dala ho na facebook. Nemusíte mít ale obavu. Jaro bude neskutečně bohaté na knihy. Už teď na své stránky sází desítky knih... :-)

Konec měsíce se stále nesl v odpočinkovém režimu. Stále na neschopence. Takže jen válení, knihy či telka... Prostě pohodička. Už mi to teda pomalu lezlo na mozek, být tak dlouho zavřená doma, ale to neznamenalo, že by se mi do práce nějak chtělo... No, uvidíme, co tedy přinese nový měsíc, ve všech ohledech...


Články, které vyšly:



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne