MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

02 prosince, 2020

Měsíc s knihou - listopad

středa, prosince 02, 2020 5 komentářů

 
Ani v listopadu jsem příliš nepokročila a celkový počet knih je tak hodně nízko pod mým vysněným číslem. Nakonec, díky spoustě nepříznivých událostí, jsem četla asi za celý měsíc jen necelé dva týdny. Nebyla nálada, chuť, energie. V druhé polovině jsem dokonce omarodila kvůli zádům a měla jsem navíc špatnou reakci na léky, které jsem dostala. Takže mi bylo zle a pořádně jsem nejedla, spíš jen pochrupovala anebo koukala na televizi. Jakmile se udělalo líp, pustila jsem se do čtení. Chytla jsem oddechovou literaturu a nastartovala čtecí maraton, který se mi docela dařil.


Celkový počet přečtených knih: 4
Celkový počet přečtených stránek: 1136


Přečtené knihy

Případ doktora Karpety • Jaroslav Boček
Po autorově předchozí knize jsem doufala, že i tato mi padne do noty a nemýlila jsem se. Příběh se odvíjí z pohledu vyšetřovatele a jeho najatého konzultanta. Postupně z výpovědí odkrývají pravdu o zmizelém lékaři. A že to není zrovna něco, s čím by se běžně setkávali. I když je kniha psaná tak, že si nejste ani na konci jisti pravdou, můžete v tom vidět určitý pohled na něco většího. A čemu vlastně uvěříte, to už je na vás.

 


Tmavé stěny Willardu • Ellen Marie Wiseman
Tuto knihu jsem odkládala poněkud dlouho. Zaujala mě hned při vydání, ale tak nějak zapadla v knihovně. Nakonec na ni přišla řada a byla jsem docela příjemně překvapená. Pohled jedné z postav byl přímo děsivý a temný, nic, co by chtěl člověk zažít. Celé to bylo výborně sepsané a promyšlené. Provázanost obou linií občas sváděla na scestí, ale knihu rozhodně doporučuji.

 


Mrazivé kousnutí • Chloe Neill
Po delší době jsem se pustila do pokračování v sérii Upíři z Chicaga. Konec konců žádnou jinou sérii v tomto stylu rozečtenou nemám, tak jsem si řekla, že by bylo možná vhodné zase o něco pokročit. Tento díl se mi líbil ze všech nejvíc, byl dost vyrovnaný ve všech ohledech, od každého jsem našla trošku a tak mě to opravdu bavilo. Už jsem myslela, že i zbytek série bude pokračovat ve stejném duchu, ale z nějakého důvodu to zase kleslo.

 


Pravidla hry • Chloe Neill
Sedmý díl byl o trošičku slabší, ale stále jsem měla co číst. Řešila se zase zajímavá témata a svým způsobem přišly i nějaké změny. Přesto bych asi ocenila, kdyby autorka po tolika dílech rozvedla některé věci, například i fakta o upírech a podobně. Samozřejmě v tom vidím i nějaké nedostatky, hlavně co se týče Merit nebo v upířích schopnostech, ale časem se to snad zlepší...



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

5 komentářů:

  1. Já jsem za listopad přečetla jenom 1,5 knížky! Stránkově to sice vychází na tisícovku, ale i tak - bída! Jsem totiž v prváku na vysoké a důsledkem neustálého stresu se na čtení často vůbec nedokážu soustředit... nicméně pěkný článek!:)
    Knihokopka

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi přečetla moc zajímavé knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak hlavně, že už je ti lépe. :) Přeju krásné prosincové čtení.

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne