MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

22 listopadu, 2020

2020 | rozloučení

neděle, listopadu 22, 2020 3 komentáře
Už jsou to dva týdny od toho, co jsme museli nechat uspat Čendu. Letí to neuvěřitelnou rychlostí. Původně mamka už nového psa nechtěla, odmítla začínat od začátku. Jenže celé to nějak nezvládala a i vzhledem k dalším okolnostem nakonec přibyl nový člen rodiny. Takže jsem tento článek, toto 'album', pojala jako rozloučení, vzpomínku. Moc fotek tu nenajdete, většinou si nechávám jen Maggie a ostatní fotky jsou pak maximálně na instagramu nebo je mažu. Tak alespoň toto...

















Nějaké další fotky mám ještě na instagramu pod hashtagem #jezevcikcenisek...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

3 komentáře:

  1. byl to krásný pejsek, držte se :)

    OdpovědětVymazat
  2. To mě moc mrzí, vím, jaké to je a pokud je možnost vzít si pejska, tak je to určitě vždy správný krok :)

    OdpovědětVymazat
  3. Z vlastní zkušenosti vím, jak je to těžké... soucítím s Vámi.

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne