MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

07 července, 2019

Shrnutí týdne #259

neděle, července 07, 2019 3 komentáře
Dneska jsem lehce ve skluzu, takže narychlo sepisuji tyto řádky, abych nezapomněla článek vydat. Je neděle, takže jistě víte, co následuje. Odpolední směny rovná se malý přehled, tak pojďme na to...

Pondělí bylo nejen prvním dnem týdne, ale i nového měsíce. Červenec se tu najednou objevil a s ním i přehled za předchozí měsíc. V tomto případě jsem byla opravdu potěšená a to nejen hromádkou nových knih, ale i tou s těmi přečtenými. Povedlo se mi přelouskat sedm knih, což už je na mě docela výkon. Podrobnosti se dozvíte tady.


Pokud bych se měla na tento den zaměřit i jinak než knižně, musím připomenout, jaká meteorologická katastrofa se děla. Byla jsem zrovna v práci, když přišla neskutečná průtrž. Už nějakou dobu venku pěkně hřmělo, ale najednou se přihnalo absolutní černo jako při apokalyptickém konci světa, strhl se prudký déšť a co počasí nechtělo, přišly i kroupy. A tentokrát opravdu hodně, ve velikosti ping pongových míčků. Hluk byl z toho tak veký, že v tom obchoďáku přes hučení nebylo slyšet ani slovo. Když jsem měla jít domů, naštěstí se zrovna udělalo menší okénko, takže jsem div nesprintovala. Po cestě jsem viděla tu spoušť. Každé druhé auto plné důlků po kroupech, všude ulámané větve, šišky a další plody, chodníky pod nánosem listí nebyly ani vidět... No prostě opravdová kalamita... Abyste pochopili první fotografii, tak šlo o to, že mezi těmi auty je příkop a je celý zaplavený. Kola bližšího auta začínala být hodně pod vodou. A zákazník, který si cestu zkrátil tím příkopem, měl vodu po kolena...



Čím víc jsem nad tím uvažovala, tím víc jsem se usvědčovala v tom, že letos bych opravdu ráda jela na Humbook. Alespoň jednou by bylo skvělé to vidět, udělat si svůj obrázek a mít jasno, jestli to mělo cenu absolvovat. Budu muset překousnout i tu cenu vstupenky, když chci tedy něco zažít. Já jako člověk, který zatím navštívil akorát tak Svět knihy, jsem byla loni v šoku nad cenou, ale letos jsem na to připravená a nejspíš do toho půjdu. Teď už si jen počkat, jací další autoři se tam objeví...

Ale ať se dostaneme dál. S novým měsícem jsem si vybrala dvě knihy ke čtení. Novým plánem jsou tentokrát dvě sci-fi, tak budu doufat, že se na ně dostanu a určitě je zhltnu :-) O seznamu přání snad ani nebudu mluvit. Nakonec se to vyvrbilo tak, že na něm zůstala pouze jedna kniha. A jelikož jde o sérii, se kterou jsem ani nestihla začít, není o čem pořádně debatovat... :-D


O volném dni jsem se pustila do pečení koláče, zvolila jsem si mřížkový, protože jsem chtěla vyzkoušet svoji novou koláčovou formu. Sice se mi nepovedl jako úplně první verze, ale všem chutnalo. A taky jsem trochu trápila novou tiskárnu a vytvářela papírové záložky. Dělala jsem je pro svoje knihy, ale postupně vám je zde budu zveřejňovat. Zatím jsem vypustila jednu starší várku, kterou jste už mohli vidět na facebooku... 


Abych měla co na blog přidat, použila jsem koncept, poslední nachystaný, s oblíbenými insta účty. Už jsem objevila další nové a moc pěkné, ale ty si nechám zase na někdy příště. A co vy? Co sledujete? Máte pro mě nějaké tipy?

Jedinou přečtenou knihou se stala Síla přírody, kterou jsem dostala k recenzi. Nakonec se mi to líbilo, i když to v podstatě zachránila závěrečná třetina. Nyní jsem se dostala k novému Lordu Johnovi, čímž utišuji svoji 'outlanderovskou' závislot :-D Snad už se brzy dočkám Paměti kostí :-P



Po dlouhé pauze jsem se vrátila k omalovánkám. Což jsem nejspíš zmiňovala už minule, ale nevím jistě. Mám v tom lehce guláš. Každopádně se snažím alespoň obden hezky večer u televize, místo čučení do stropu, vymalovat malý kousek dalšího obrázku. A zatím mě to chytlo a docela baví :-)


Pátek a neděli jsem si v práci poněkud zkrátila. Zase se ukázalo, že mám fůru přesčasových hodin (asi jsem kouzelník) a tak jsem to v pátek dostala nařízením a dnes jsem rovnou sama od sebe zdrhla :-D Dokonce se mi to i hodilo, protože mamka má u sebe na hlídání sestru od Maggie a já je chtěla zkusit dát dohromady. Ty dvě se neviděly skoro sedm let, takže jsem měla i trochu obavu. Nejdřív byla ignorace, pak trochu vrčení a pak si i trošku pohrály. Samozřejmě pod dozorem, protože bylo vidět, že si nejsou holky nějak moc jisté... :-)








Každopádně teď jsem doma, sázela jsem si sukulenty od mamky, abych měla doma nějakou zeleň, když mi všechno tak strašně chcípá, pouklízím si kuchyň a jdu chvíli sednout nad seriál, než si půjdu zase číst. Mimochodem jsem byla překvapená, že vypustili Stranger Things a rovnou celou sérii v jednom dni. Takže jakmile budu mít volno, udělám si maraton a konečně se na tu novou řadu podívám... Znáte? Sledujete? 



A to už je opravdu všechno. Snad jsem vás nezdržela dlouho. A příští týden zase ahoj :-)


facebook | twitter | knižní instagram | osobní instagram | pinterestbloglovin   


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

3 komentáře:

  1. Krásné fotky :) Omalovánky mám taky ráda, o prázdninách jsem se k nim vrátila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Aw, ten koláč vypadá božsky. :) A gratuluji k sedmi knihám!

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne