MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

03 ledna, 2016

Tento uplynulý týden byl povánoční, tudíž byl v duchu takových lenošných posledních dnů. Byla jsem sice v práci, ale i tak, nebylo moc energie na jakoukoli práci, dokonce ani na pořádné čtení, no prostě na nic. Všichni se vzpamatovávali z vánoc a naopak se chystali na nové oslavy, tentokrát na nový rok. A jelikož jsem se původně zařekla, že silvestra prdím, koukala jsem na telku tak dlouho, že jsem viděla po letech i ten ohňostroj :-) A teprve po novém roce začínám zase trošku ožívat. Podařilo se mi dočíst přes dvě stě stran Harryho, takže mám re-reading třetího dílu za sebou...

Ještě v prosinci jsem se s vámi podělila o nějaké ty knižní statistiky, nejdříve o knižní měsíc prosinec, který byl v knihách opravdu hodně bohatý. Rozhodně to nebylo v mých prvotních plánech :-P Původně to mělo být do pěti knih, ale pak se přidaly nějaké výhry a vánoční dárky a hromádka se najednou neuvěřitelně rozrostla...


Protože se blížil začátek nového roku, rozhodla jsem se pro nějaké ty změny. Jako první z nich byl vzhled. Vyrobila jsem po delší době zase tmavší. Líbí se mi totiž jak to kontrastuje s tou růžovou a bílou. Na nějakou dobu tu určitě zůstane bez větších změn.


V rámci změn dochází i k jiným obměnám. Například jsem některé rubriky úplně ukončila. Po dohodě s některými blogery už nebudu dál publikovat toto - statistiky, knižní moudra, tipy na knihovničky, obrázkové články, ukázky knih a další. Je to z toho důvodu, že na blogu bylo už příliš článků a někteří byli pro, aby se to omezilo. A já souhlasím. Články mazat nebudu, je mi to trošku líto vyhazovat, už jen nebudu dále přispívat. Výjimkou je youtube. To jsem smazala celé a nechala jsem jen moje playlisty, kdyby někoho zajímaly :-) Odteď budu dávat hlavně knižní články, něco málo z deníčku a podobně. Bohužel nebudu schopná to více korigovat, takže se může stát, že v jednom dni budou i tři články, když mi to tak vyjde. Tak snad to zvládnete :-P. Navíc jsem si vytvořila takový plán, u některých rubrik mám dané dny, kdy budou vycházet, jiné budou náhodné, podle potřeby, jako knižní přírůstky, deníček, ediční plány, recenze apod...

Základní plán
PO - Filmová očekávání (ty jsem se rozhodla zveřejňovat hromadně, pokud objevím více filmů najednou, nebudu tvořit pro každý sólo článek, ale budou všechny pohromadě, možná budou vycházet jednou měsíčně, velký zájem o ně není)
ÚT - Teaser Tuesday (to je jasně dané, takže beze změny)
ST - Knihomolský wihlist nebo Kniha a její záložka (těchto článků bývá docela málo, tak se můžou podělit o daný den :-P)
ČT - Hodnocení filmů
- Akce a soutěže
SO - Mé knižné série nebo Můj seznam přání (opět podle potřeby, můžou vycházet i oba články)
NE - Shrnutí týdne

Jak už jsem říkala, změny jsou vyhrazeny, protože opravdu nemůžu dopředu tušit, co se vyvrbí a s čím se budu chtít pochlubit :-D Omezím i fotky z instagramu. V menu jsem zvětšila jeho okénko, aby byly fotky lépe viditelné. Nebudu jich už tolik dávat na blog, pokud to nebude něco velkého nebo důležitého, nebo pokud se to nebude týkat projektů... Jako například focení postupu re-readingu a tak dále...

Jedním z nejčtenějších článků se v tomto týdnu stala moje topka loňského roku, kde jsem velice rychle a jednoduše shrnula knihy, které jsem přečetla a které mě zaujaly více či téměř vůbec. Nezaobírala jsem se úplně každou knihou, protože od toho jsou recenze a navíc by se mi to do článku snad ani nevešlo...

A nakonec je tu pro zájemce shrnutí loňského roku. Všem přeji hezký zbytek neděle :-)

A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne