MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 března, 2021

Měsíční shrnutí - únor

pondělí, března 01, 2021 6 komentářů

 

Únor opět utekl neskutečně rychle a brzy budeme mít jaro. Venku se to pomalu projevuje, začíná častěji vylézat slunce a denní teploty se vyšplhají i na třináct stupňů. Což mi samozřejmě hned zvedá náladu a moc se těším, jak se všechno zazelená, rozkvete a budu moct shodit nějaké ty vrstvy a nenosit tolik oblečení :-D. No a samozřejmě, až se budu moct zase válet na balkoně :-P...


V práci je to momentálně dost bídné. Jednak díky situaci kolem covidu je vše komplikované, ale i díky centrále je stále více práce a nikoho nezajímá, kolik je zaměstnanců. Což mě přivádí k tomu, že začalo období velkých úprků a lidi mizí v takových počtech, že nevím, jak bude market nadále fungovat. Mám z toho takovou hrůzu, že začínám být zase dost v depresi a myslím, že je nejvyšší čas po třinácti letech zvažovat i vlastní útěk...

To mě samozřejmě přivedlo i k mým volnočasovým aktivitám. Přičemž jsem se vrátila k relaxačním omalovánkám a obvykle večer u televize chvíli maluji. K radosti jsem si dopomohla i novými pastelkami, protože některé jsou už poloviční a fixami, protože staré jsou už víceméně vyschlé. A jako bonus jsou ty fixy oboustranné, takže si můžu podle plochy vybrat šířku špičky. Je fakt, že jsem s tímto 'koníčkem' začala před šesti lety, což je neuvěřitelné, že to tak uteklo, a tak materiálu ubylo. Kdysi byly články na toto téma dokonce čtenější než recenze na knihy :-D.



Moje čtenářské konto nedopadlo úplně nejhůře. Z počátku měsíce jsem měla šťastnou ruku, protože jsem pokračovala v sérii Dobrodružství Riyria, což mě z nějakého důvodu strašně polapilo a já zhltla všechny díly za sebou. Díky tomu jsem si udržela skóre, protože v druhé polovině měsíce už na mě přišla trošku lenivá a stihla jsem toho méně. Kolik jsem toho přečetla najdete úplně na konci článku...

Přesto mám i nové přírůstky. Za vánoční kupony jsem byla nakupovat. Navíc se mi podařilo na slevomatu pořídit voucher do Dobrovského e-shopu. Tím pádem mi přibyla celá série Moře střepů a dokoupila jsem si Krále Wyldu, abych měla k druhému dílu i ten první...




Díky lednové karanténě mojí i u mamky doma, jsem nemohla udělat oslavu narozenin. Takže se skoro měsíčním zpožděním nakonec proběhla v únoru. Tentokrát jsem to chtěla trošku jinak, takže dort nebyl, mamka místo toho koupila takové mini zákusky, což mi přišlo jako fajn změna. Já pak koupila něco slaného na zobání a mamka ještě chtěla i nějaké salámy, sýry a zeleninu. Takže stůl byl plně obložený. No a jako hlavní chod jsme udělali gyros, na který jsem se těšila. Je to výborné pro takové situace, protože se v podstatě půl dne minimálně dělá maso, neustále se ukrajuje z kraje a mezitím, než to sezobeme, se opéká další várka.




V prosinci se mamka trochu utrhla, koupila mi do kuchyně nějaké věci, jako hrnec ve velikosti, kterou jsem neměla a jí to prostě vadilo :-D. A taky nějaké potřeby na pečení. Takže jsem řekla, že to bude k narozeninám, protože nechci, aby mi takové věci dávala jen tak. Tudíž jsem na oslavě dostala 'druhou' část dárků od bráchy a jeho přítelkyně, když jsem ty ostatní měla dávno doma... Už se tak nějak stává zvykem, že dostávám kupony na knihy nebo něco ze světa Harry Pottera. Nyní jsem dostala hru, kterou jsme hned i vyzkoušeli a dost si to užili...




Nakonec jsem si tento měsíc udělala radost i já sama pomocníkem do kuchyně. Po vánocích byl docela problém sehnat robota, protože asi byly nějaké větší odprodeje. Čekala jsem docela dlouho a už jsem uvažovala, že ho ani řešit nebudu. Ale nakonec mi brácha psal, že se dá již objednat. Je tedy doma a otestovala jsem si hned těsto na palačinky, které dělám v mixéru a taky buchtu, která se fakticky povedla. Celé roky dělám veškerá těsta v rukách a ne vždycky je to úplně ideální. Jednak mi to nejde bůhví jak skvěle a jednak jsem dost líná. Ale teď to budu mít jednodušší :-P.




V sobotu jsem se stavila u mamky, jedna z posledních návštěv na těžko říct jak dlouho. Díky novým zákazům vlády se skoro měsíc (a možná i déle) neuvidíme. Mamka je z jiného okresu a navíc ani v rámci okresu nejsou návštěvy rodiny povolené. Už vidím, jak mi to pěkně poleze krkem řešit jen cestu domů a do práce. Člověk se nikam nedostane a teď už nemůže ani za příbuznými. Neskutečně hnusná doba...

 

 


A to je tak nějak vše, na co jsem si vzpomněla. Snad jste měli fajn měsíc. Já ho spíš protrpěla, protože mě nejvíc ničí prostě moje práce. Ale naštěstí jsem našla i světlé dny při oslavě narozenin, když jsem si něco koupila a tak... Uvidíme, co přinese březen...




Články, které vyšly:

 

 


Přečteno za měsíc

Celkový počet přečtených knih: 5
Celkový počet přečtených stránek: 2087

 

 







 



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

6 komentářů:

  1. Taky jsme se s mamkou ještě v neděli "narychlo" viděly :)

    OdpovědětVymazat
  2. Opožděně všechno nejlepší :) To já už rok dřepím s mužem na home-office a ačkoliv se to některým může zdát značka ideál, je to hodně na palici. Při práci sedíš doma, po práci sedíš doma a teď ani o víkendu nemůžeš ven. Já začala skládat puzzle, ačkoliv o relaxačních omalovánkách jsem taktéž přemýšlela. Alespoň že už vykukuje venku sluníčko, já už letos prvně vytáhla židli na balkon a ačkoliv v bundě, přeci jen jsem už četla venku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-). Chápu, že to není úžasný zavřená doma, měla jsem karanténu a blbla jsem z toho. Ale pokud bych si měla vybírat mezi home office a mojí prací, byla by volba jasná...

      Vymazat
  3. Harryho hra vypadá moc pěkně, ale vůbec netuším na jakém principu to funguje, takže ráda uvidím na tvém blogu třeba recenzi ;)
    Je to smutné, že aktuální situace ani těm oslavám pořádně nepřeje, mé prosincové narozeniny jsme taky oslavili se zpožděním a v malém počtu. Ale věřím, že bude lépe.
    Každopádně ten gyros tiše závidím - vypadá to božsky. Jak dlouho se to tak opéká? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No před prvním okrájením asi dvě hodiny. Přesně nevím. A pak vždycky co hodinu. Máme to rádi pěkně opečený... Ale stará se o to mamin chlap, takže ty časy úplně přesně nevím :-D

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne