MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

23 dubna, 2017

Shrnutí týdne #145

neděle, dubna 23, 2017 2 komentáře
V pondělí jsme konečně měli volno všichni. Svátek vyšel vcelku dobře, sice počasí nebylo nic moc teplé, ale byla jsem u mamky na oběd a konečně se objevil i brácha. Nakonec z toho vznikl odpočinkový den, kdy jsem toho moc neudělala, ani nestihla, a tak se to nějak neslo celý týden. Takže po delší době tohle byl ten nejchudší týden na události.

Zase na nás přišla zima, takže stále chodím v zimní bundě a dokonce jsem na dva dny vytáhla i zimní boty. Ano, slyšíte dobře. U nás trochu zasněžilo a mě se nechtělo mrznout v teniskách. Jeden den jsem dokonce musela vytáhnout elektrickou dečku a zahřát se na ní, protože jsem byla jak kus ledu. Snad už bude brzy líp, protože mám pocit, že teplo máme tak tři měsíce z celého roku... A díky těmto podmínkám, a jiným neplánovaným věcem, jsem nakonec ani nešla do Levné knihy nebo na plánované Antikvariátní trhy. Ale proč smutnit, korunky budou alespoň dál vesele cinkat v peněžence :-D

Po menší pauze jsem opět spustila novou soutěž o knižní záložku. Jednu z těch kovových, tentokrát se sovou a v zelené barvě... Tak se mrkněte a když budete mít zájem, tak neváhejte, protože v pátek končíme...


Dnešním ránem jsem pokořila recenzní knihu Nejchladnější dívka ve Městě chladu. Trošku mi to trvalo, protože mi nebylo přáno. Prostě ten čas je opravdu strašný, navíc do toho únava nebo neočekávané věci. Například jako vybitá baterie v mém autě, tím pádem sobota strávená mimo domov, aby se mohla nabít a tím pádem nulové čtení... ale co už. Momentálně začínám být ve skluzu, ale do konce roku je času dost na dohnání :-P


Mezi nové knihy se mi zařadily dva kousky. Jackaby z bazaru, protože v knihkupectví ho bohužel neměli, tak jsem zvolila jinou cestu. A pak jednu knihu jako výhru soutěže. Tentokrát jde o českého autora a rovnou s podpisem a věnováním :-)


Ve čtvrtek jsem se dozvěděla super zprávu a to, že jsem se zařadila mezi šťastlivce, co vyhráli konkurz na zrecenzování nové knihy Diany Gabaldon. Už se na ni moc těším. Tato doplňující kniha má oproti ostatním dílům Cizinky minimalní počet stran a to okolo 250. To znamená, že když mi bude přáno dobrou směnou, jsem schopná to přečíst za jedno odpoledne. A pokud to bude stejně dobré jako Cizinka, tak se tak pravděpodobně i stane :-P

Po velice dlouhé době jsem se zase donutila sednout na modely. Nejsem si sice jistá, jak dlouho mi to vydrží, ale už jsem si připravila i vitrínu, abych si udělala místo na rozpracované kousky. Teď jsem se zaměřila na rozdělané Ferrari. Když bude náladička, do konce května by mohlo být hotové, ale je to ve hvězdách, protože květen mám na knihy nejvíc nabitý...



Zbytek dnešního odpoledne je docela jasný. Před chvílí jsem zkoukla poslední díl Agents of Shield. Můžu říct, že poslední dobou mě to vůbec nebaví. Ale tak nějak se překonávám a dávám tomu ještě šanci. Přece jen to trochu spojuje jednotlivé filmy od Marvelu... A teď se konečně vrhnu na druhý díl Učedníka... :-) Ideální doba, venku se nějak zatahuje a vypadá to na déšť... A večer možná nějaký ten film...

Hezkou neděli všem :-)



A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Také jsem se čtením pozadu, ale to bohužel kvůli té maturitě. Těším se na ty dlouhé prázdniny, až budu číst, číst a číst :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne