MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

10 května, 2015

Shrnutí týdne #43

neděle, května 10, 2015 čeká na komentář
Největší radost, co se týče blogu, jsem měla teď o víkendu. Nebyla jsem doma, hlídala jsem smečku psů, takže jsem hodně seděla na blogu a bylo to znát. Nejen na návštěvnosti, ale i na vašich reakcích, na komentářích, pravidelných čtenářích i na like na facebooku. A za to vám moc děkuji, hned jsem měla lepší náladu...

Nevydržela jsem to a koukla jsem na Sedmého syna. Nebylo to nejhorší, ale ani nejlepší. Rozhodně by z toho určitě dostali víc, ale já jsem raději s nějakým super veledílem nepočítala. I přesto se těším na knihu, která na mě už nějakou dobu kouká z knihovničky...

Můj knihomolský wishlist jsem rozšířila o další položky. Už jich začíná být docela dost. A asi si brzy udělám radost a něco si pořídím. Už se na to těším, protože mám v plánu si ozdobit knihovničku nějakými suvenýry :-P

Jako obvykle po uplynutí týdne, jsem sepsala další téma do Jarního dumání. Tentokrát to nebylo nic moc, nedokázala jsem se pořádně vyjádřit. Kdybych měla mluvit, tak bych to označila, že jsem se nemohla vykoktat, ale takhle jsem se spíš nedokázala vypsat...

Tento týden byl i ve znamení nových wishlistů knih. Narazila jsem na data vydání určitých výtisků, takže je najdete v menu nebo taky v mém seznamu přání...

Nejnovějším přírůstkem byla Druhá stříbrná kniha snů, kterou jsem už samozřejmě přelouskala :-D Vytvořila jsem na ni i záložky...

A jako poslední věc, dnes proběhly hned dvě bleskovky o knižní záložky. Vítězky už byly informovány. Myslím, že to bylo docela lehké :-)

Hezký zbytek neděle všem :-)


A jako vždy na úplný závěr vás poprosím o podporu tohoto blogu. Moc vám děkuji

 


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne