MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

16 února, 2020

Za tento týden asi není ani pořádně o čem psát. Dny se stále opakují, od doby, kdy jsem začala dělat jen ranní a víkendy mám volné, tak si ještě víc připadám jak v zamotané kličce :-D. Ale nestěžuji si, samozřejmě, jsem ráda aspoň za nějaký pravidelný režim.

Týden to byl náročný asi jen díky Maggie. Jelikož byly každý den strašný vichry (a brzy budou zase), tak jsem z ní akorát stresovala. Jakmile se totiž dělá silný vítr, hučí to celým panelákem skrz okna, dveře i šachtu. Koupila jsem kvůli ní i rádio, ale stejně to úplně nepomáhá a i tak to slyší a panikaří. Takže jeden den jsem jela domů o chvilku dřív, abych následně druhý den valila znovu už po obědě. Zkoušela jsem si ji vzít do práce, že by počkala v kanceláři, ale měla jsem to rezolutně odmítnuto naším šéfem, takže jsem se sbalila i s Maggie a jela znovu domů a už tam zůstala. Ale bohužel není pomoci a bude muset zvládat tyto stavy sama, nemůžu za ní pořád jezdit.


Půlku čtvrtka a celý pátek jsem měla volno, protože jsem měla s prckem jít na veterinu na zákrok. Nakonec se jí v tom doktor pošťoural bez narkózy a uvidíme, zda bude potřeba i uspavát, ale zatím to vypadá dobře, takže se můžu zase trošku uklidnit. Někdy si přeju, abych byla ten typ člověka, kterému je všechno tak nějak jedno a dokáže se nad vším zasmát. A ne taková ..., co všechno strašně prožívá... :-D

Konečně jsem dočetla Šedé bastardy. Sice mi to trošku trvalo, ale není to kvůli knize. Ale spíš kvůli věcem okolo, co se dějí a nedějí a taky jsem se zabavovala i jinak než jen čtením. Kdybych měla správné náladové rozpoložení, zvládla bych ji klidně za dva dny, protože to bylo výborné. Moc mě bavila a závěrečnou čtvrtinu jsem četla jedním dechem na jeden zátah. Momentálně jsem hodně nahlodaná si ji pořídit i papírově, ale počkám si na nějaké oficiální info o vydání druhého dílu...


Včera se u mě stavila mamka, chvílemi jsme kecaly, chvílemi jsem měly čtenářský kroužek. Já právě louskala zmíněné Šedé bastardy a mamka se prokousávala Mercedes Thompson. Konečně jsem ji donutila, ať se do toho pustí, a ona čte jak závodník. Předpokládám, že dnes už začne čvrtý díl. Kdyby byla knihomol jako já, tak ročně zvládne přečíst minimálně dvojnásobek knih oproti mně. Někdy si říkám, že jsem vážně čtecí šnek... :-P

No a dnes mám takový úklidově/relaxační den. Něco jsem doma pošúrovala, Maggie samozřejmě hezky asistovala. Zrovna si dělám něco k jídlu a asi zkusím nějaký seriál či knihu, kterou jsem rozečetla - Jiskřičky v popelu. Marně čekám na titulky k novému dílu páté série Cizinky. Ten je už sice venku od včera, ale zatím se do toho asi nikdo nepustil. Tak se musím zabavit jinak :-D



A jak se máte vy? Co nového, co čtete?


Články, které tento týden vyšly:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne