MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

17 listopadu, 2019

Málem bych zapomněla, že je neděle a měla bych sepisovat nějaké to shrnutí. Víkend jsem měla mít původně volný, ale v sobotu jsem musela jít do práce posílit směnu. Takže mě čekal jen jeden den volna, což je úplné nic. Ale co nadělám, pro vánoce je třeba se obětovat...

V pondělí jsem měla volno, ale udělala jsem si z toho spíš takový akční začátek týdne. Ráno jsem se stavila za bráchou do práce. Slíbil mi zapůjčení dvbt, abych se mohla podívat, jak to vypadá a co to umí. Už před lety jsme jedno museli doma mít, když se měnil systém na televizích. Moc tomu nerozumím, tak nechtějte detaily :-D. Můžu ale říct, že za ty roky se to moc nezměnilo a vypadá to jak dvacet let starý systém, naprosto otřesný. Nicméně už mám vyhlédnuté jiné, tak doufám, že bude lepší. Po cestě domů jsem se ještě stavila do řeznictví, abych mohla uvařit kotel dršťkové polévky.




Během procesu jsem si chystala suroviny na těsta na vánoční cukroví. To jsem postupně vyráběla snad až do večera. Ale mám hotovo, čeká v mrazáku a teď už bude jen stačit vždycky nějaké vytáhnout, kdykoli budu mít po práci čas. Jakmile jsem dovařila, dala jsem všem echo a rozdala jednotlivé porce. Mamka se stavila večer a rovnou mi dovezla recenzáček, o který jsem si napsala. Další případ Charlie Lager, na který se moc těším a do kterého se pustím, jakmile dočtu Dlouhé ticho...


Ve středu jsem dočetla Ohnivý dotyk, který mě lehce zklamal. Tak nějak vypadl z úrovně, na kterou jsem si zvykla a kniha mi přišla docela zbytečná. Nedělo se nic zásadního ani tak napínavého. Ale i přesto mě to neodradilo od toho, abych si vzala pokračování. Které je tedy mnohonásobně lepší. Detaily si nechám na potom :-).

V práci jsem vcelku přežívala, tak nějak jsem se obrnila, i když je jasné, že to pravé peklo teprve začne. Ale už teď je vidět počáteční mánii, protože každé odpoledne bývá hlava na hlavě, tak moc, že se nedá těmi davy ani procházet, natož projíždět s paletami. Lidi jsou úplně všude. Nevím, co blázní. Vždyť je ještě tolik času...

Včerejší den jsem tedy strávila v práci, naštěstí ranní směnou. Potom jsem jela domů, chvilku odpočinula, sepsala článek se seznamem přání plastikových modelů, které stavím a pak vyrazila ven s pár kolegy a bývalými kolegy. Původně jsem chtěla zůstat jen maximálně dvě hoďky, protože jsem se viděla spíše v posteli než někde na akci. A taky mě chytala migréna. Ale nakonec jsem vydržela hodně dlouho a domů dorazila až v jedenáct :-D. Přece jen to bylo fajn, i když nás viděla šéfová a asi se docela urazila, že ji nikdo nepozval. Jakoby člověk musel na zábavu brát každého...

Dnešní volný den jsem měla naprosto pohodový. Přijela mamka, dovezla oběd, takže jsem nemusela ani nic chystat. Pokecaly jsme. Po jejím odjezdu jsem si pustila nějaké filmy na pozadí a začala natírat zbytek modelu. Ráda bych to dodělala co nejdříve. Třeba budu mít i nějaký volný čas a chuť a do vánoc bude hotovo. Bylo by fajn mít uklizený stůl. Teď už jen budu lepit dílky a ladit detaily, což by mi nemělo zabrat moc času :-)


No a teď je kolik je, půjdu na chvíli se psem se vyvětrat a pak mě čeká kniha, konečně. Včera ani dnes jsem nedala ještě ani jednu stránku, tak je na čase ji vytáhnout. Myslím, že jsem někde za půlkou a děje se mnoho věcí, tak se nemůžu napínat moc dlouho :-P.

A jaký týden či víkend jste měli vy? Co jste četli a co je nového? :-)



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Nevěřila bych, že to napíšu, ale závidím ti tenhle tvůj týden! :) Já chytla nějakýho bacila a už od pondělka chrchlám, chraptím a mám zalehlé uši, takže jsem nic moc nezvládla. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to já mám naštěstí bacila už za sebou, letos mě to taky neminulo :-D

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne