MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

31 července, 2019

Měsíc s knihou - červenec

středa, července 31, 2019 2 komentáře
I v červenci jsem nakonec ukořistila hned několik knih. Moje předsevzetí vzalo za své a čím víc se blíží konec roku, tím víc hřeším. Takže to nechci vidět v prosinci :-D Na moji obhajobu tu zde mám tři knížky, které mám z druhé ruky, takže za pár kaček...


Začnu tedy recenzáky. Vybrala jsem si A na nebi čekají hvězdy a Nikdynoc. První mě zlákalo svým tématem, tedy katogerie, které říkám 'příběhy ze života'. Dění obyčejných lidí, obvykle s nějakým tragickým koncem či průběhem a podobně. Druhá mi padla do oka díky tomu, že autor přijede letos do Prahy a tak jsem si řekla, že po Illuminae zkusím i další knihu. Chyba lávky, ale více v recenzi na konci článku.
 


U Dobrovského se roztrhl pytel se slevami a akcemi a nějak se celkově do toho obuli. Měla jsem kliku, když jsem projížděla všechny ty jejich nabídky a narazila na omalovánky Cizinky, které jsem hodně chtěla. A jelikož byly zlevněné ze 199 na 49, dlouho jsem neváhala...


Následoval nákup dvou novinek. Obě jsem zvažovala, ale nakonec jsem se nechala umluvit. Perutě noci jsou pokračování Noční labutě, která se mi líbila a navíc ty obálky od Gorgony jsou úplně boží. A Holka mimo rytmus mi ležela chvíli v hlavě, ale nakonec jsem si řekla, že po některých náročnějších knihách se mi hodí mít po ruce dalšího Simona :-D


Za nákupy jsem dostala další e-knihu od Dobrovského, tentokrát Nesmrtelní z Meluhy...


No a na závěr tři knihy z bazárku. Dlouho jsem váhala až jsem dováhala. Zatím mám sehnané první tři díly a po zbytku se ještě ohlížím...


Kolik knih jste si zaopatřili vy? :-)

Celkový počet nových knih: 6 papírových knih, 2 e-knihy, 1 omalovánky



Červenec Celkově rok 2019
Koupené z vlastní kapsy: 6 28
Narozeniny, vánoce, svátek, za šablonu, výhry, za kupony, darované, co není z mé kapsy: 1 24
K recenzi: 2 20


Přečtené knihy


Celkový počet přečtených stránek: 1808



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Moc hezké kousky. :) Ty omalovánky Cizinky jsem pár let zpátky vybarvovala, jsou docela fajn. Rozhodně mi vyhovovaly víc než omalovánky HP, těžko říct proč. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to úplně dokonalé, ale lepší než samé kytky. Na Harryho jsem taky koukala, ale nevím, vypadají trošku divně :-D

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne