MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

03 února, 2019

Shrnutí týdne #237

neděle, února 03, 2019 5 komentářů

V rychlosti, než odejdu do práce, jsem se chtěla kouknout na přehled týdne. Díky odpadlíkům mi toho zase spadlo hodně na hlavu a tak mám pocit, že jsem zase trávila nejvíc času tam. Navíc se vší tou prací okolo, když jsem přišla domů, moc činnosti jsem už nevytvářela...

Tak pojďme na to. Konečně jsme se přehoupli na únor. A neříkejte, že to neuteklo. Tím pádem mě čekalo pár úkolů na blogu. Například nový seznam přání, podívat se na novinky, které mě zaujaly. Na koupení potřebuji dvě knihy a ten zbytek, to mi prostě jen padlo do oka... Také jsem si vybrala dvě knihy z domácích zásob. Čtecí plány zabraly knihy Hlasy a V pasti...


Samozřejmě byl potřeba sepsat ještě jeden přehled. Jako poslední článek týdne včera vyšel přehled za lednový měsíc. Počet přečtených knih mě velice potěšil a hromádka nových taky. Hlavně z toho důvodu, že si ke mně našly cestu, aniž bych musela tolik utrácet :-P


Konečně jsem se rozhoupala a nafotila knihovničku. Světla sice moc nebylo, ale bylo ho rozhodně víc než jindy. Tak jsem hned popadla mobil a šla fotit, dokud to šlo. Fotky jsou ale i tak trošku tmavší, nicméně je na nich vidět to podstatné. Po několika měsících zase nějaké drobné změny proběhly, však uvidíte...


Jelikož jsem začala zvažovat zrušení jednoho mého blogu a nakonec na tom už pracuji, vznikly nové rubriky. Nad hlavičkou, v části Film a hudba, najdete mé oblíbené světy. Kromě právě rušícího Avatara přibývají postupně další, které jsem původně měla na webu. Původně znamená někdy před jedenácti lety nebo tak nějak, berte tedy ohled na obsah textu :-D. Takže to musím lehce přepracovat a vkládám to do jednoho článku, jen jako přehled informací a zajímavostí, stejně jako marvel, který tu funguje už dlouho...

Aby řeč nestála, stvořila jsem další díl knižních mapek. Tentokrát teda zájem nic moc. Ale snad se alespoň těm pár návštěvníkům, kteří zvědavě nakoukli, líbily. Ještě mám nachystaných pár dílů, ale pak bude útlum, protože žádné nové knihy s mapkami nemám. Alespoň prozatím...


Z přečtených knih mám bohužel jen jednu. Nebylo mnoho času a navíc jsem si vybrala dvě bichličky. Dočetla jsem nového Lorda Johna, který měl přes pět set stran a následně jsem se pustila do povídek Sedm kamenů lásky a ztráty, které mají přes sedm set (zatím jsem dočetla první povídku)... Takže asi naberu trošku zpoždění :-)


Z mé strany je to asi vše. Konečně se teploty venku vyhouply nad nulu a všechen sníh roztál. Z toho mám opravdu radost. Mohla jsem vytáhnout auto na projížďku a když půjdu pěšky, nebudu muset bojovat na ledových chodnících. Což je paráda. Už jsem slyšela i štěbetat ptáky, tak snad se blíží hezčí a teplejší období, vážně bych ho potřebovala. Zítra mám konečně volno, už melu z posledního. V práci jsem si pěkně mákla a moje tělo by chtělo odpočinek a hlavně dovolenou. Ale to si musím ještě měsíc počkat.

A jaký jste měli týden vy? Byl hektický nebo poklidný? A kolik jste načetli stránek? :-)

Zatím ahoj a Maggie zdraví ;-)





Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

5 komentářů:

  1. Bože ta knihovna! Je úžasná! Takovou mít musí být něco. Já mám jednu skříň/regál na knihy a už se mi to tam nevejde. Bohužel se snad tento rok budeme stěhovat, tak že si zatím nemůžu pořídit další regál, tak snad v novém domě budu mít něco podobného. =)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádhernou knihovnu! :) Dej vědět, jaké byly "Hlasy", taky po nic pokukuji, ale nevím, jestli jo, nebo ne.. :D

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Máš úžasnou knihovničku, tu ti opravdu závidím :) Kéž by ta moje taky vypadala takhle hezky :)Místo toho rupe ve švech, přervaná knihami :D Jinak jsi toho stihla vážně hodně, já ve všem, i ve čtení, krapet zaostávám :D A Meggie je úžasná :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne