MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

19 srpna, 2018


A zase ta neděle a s ní nové ohlédnutí za uplynulým týdnem, jdeme na to, vezmu to co nejrychleji :-P Tento týden byl trošku náročnější. V práci měla vedoucí dovolenou a do toho já odpolední, takže času moc nebylo, což je určitě poznat na aktivitě. Ale přesto je pár věcí, o kterých se zmíním a příští týden už to snad bude lepší... :-)

Minulý týden jsme měli s mamkou jeden den společné volno, abychom spolu strávily nějaký čas a mimo jiné jsem psala a hlavně na insta fotila, jak jsme pekly. Takže jsem sesmolila i krátký článek s receptem na takové jalbkové růžičky, jak jsem to pojmenovala, což je tak trochu jiný štrůdl... A když už jsme u toho, doma jsem prováděla pokus a vytvořila svůj první mřížkový koláč a na blogu na něj najdete též recept.



V týdnu jsem zvažovala cestu na Humbook a o pár dní později se strhla docela mela (opravdový humbuk). Vypustily lístky k prodeji a vznikly dost velké diskuze. Nebudu to rozebírat, prostě dva tábory, v jednom ti, pro které je to drahé a v druhém ti, kteří tvrdí, že je to normální cena... A tak dále... Jo, holt každý si můžeme dovolit něco jiného a docela se mi nelíbilo, jak někteří kritizovali ty, kteří za to ty peníze nedají. Jako každý má právo vyjádřit se, že je to na něj drahé, nemusí se kvůli tomu pořádat hon na čarodějnice. Takže, já se přiznám, na mě je to opravdu hodně, takže nakonec opravdu nepojedu. Momentálně zvažuji ještě Svět knihy v Plzni, ale to bude záležet na programu, který zveřejní okolo prvního září a taky na tom, jaká je tam cesta. Pokud nic, tak se rozhodně nenechám odradit od příštího SK v Praze, na které se moc těším :-)

Po dlouhé době jsem sesmolila konečně recenzi na Oheň probuzení, což sice bylo velice zajímavé čtení a zápletka za to rozhodně stála, ale to zpracování bylo horší. V mých očích byla kniha nesnesitelně protahovaná a především mě málo vtahovala do děje, zoufale mi chybělo nějaké napětí a gradace děje. Ale recenzi si můžete přečíst zde a uvidíte...


Nyní jsem v polovině Inkarceronu, který mě baví (mimochodem stále se můžete zapojit do společného čtení). Jsem ráda, že mám zase konečně nějaké jednoduché a odpočinkové čtení. Sice to ze začátku bylo dost zmatené a divné, ale už se do toho dostávám a snad se brzy pustím i do druhého dílu. A také mě čeká nový recenzáček, který jsem si včera vyzvedla u mamky. Nový díl Pána hor...


Včera jsem si zašla do Dobrovského, na slevomatu byly zase k mání vouchery (možná jsou ještě) a tak jsem měla kupon na slevu 25%. Což je paráda. Ke všemu tam mají akci, že při nákupu za 500,- členy klubu zařadí do slosování o nový mobil. Takže jsem si řekla, že vezmu dvě mouchy jednou ranou a šla si něco vybrat. Na seznamu jsem měla A Bůh pravil: budiž Jonáš a Rok poté. Pořád jsem přemýšlela, jestli si ještě něco sbalit nebo se na to vyprdnout. Chodila jsem tam a koukala. Počítala a počítala a jak vidno, tak potřebuji vyměnit hlavu. Našla jsem tam totiž ve slevě Záblesk světla, který mě zaujal obálkou i anotací, navíc už jsem tuto knihu vídala dříve a tak jsem si řekla, že to risknu. No a pak jsem na pokladně prodavači šoupla ještě slevový kupon za body z klubu a hm... no chybělo mi páďo do tý pětistovky. Fakt bych si jednu vrazila. Ale co už, šanci na mobil nemám, ale mám tři nové hezké knihy...


Na Palmknihách a eReadingu probíhají dvě zajímavé akce, kdy každý všední den probíhá sleva na vybrané e-knihy, někdy jsou i zdarma. Sleduji to každý den, ale popravdě mě zatím nic pořádně nezaujalo, což je škoda. Nicméně nedávno tam byl Případ Pegasus zdarma, a tak jsem se dívala na obsah a mělo by to být na způsob Dana Browna a jeho série s Robertem Langdonem, tak jsem si řekla, že to zkusím. A co vy? Sledujtete tyto jejich akce?


No a včera odpoledne jsem jela k mamce a večer jsme šli do letního kina. Byla to moje premiéra a promítali Tátova volha, letošní českou novinku. Bylo to zajímavé, venku se fajn koukalo a určitě bych si to ráda zopakovala. A to je z mého nudného a neaktivního týdne všechno... Jak jste se měli vy? Co nového? :-)

Přírůstky

  • Rok poté
  • A Bůh pravil: budiž Jonáš
  • Záblesk světla
  • Pán hor V.
  • Případ Pegasus




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Ty jablkové růžičky a koláč vypadají vážně skvěle :) Na Oheň probuzení právě čekám, až mi přijde a těším se, tak snad nebudu zklamaná :)A Inkarceron mě taky bavil :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne