MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

01 července, 2018

Měsíc s knihou - červen

neděle, července 01, 2018 5 komentářů
Ano, opět tu máme nový měsíc a s ním i přehled nových knih. Tentokrát jsem si udělala radost víckrát, avšak vede Levná kniha, takže mě to rozhodně nestálo majlant :-D


Začátkem měsíce jsem se odhodlala konečně zajít na odběr krve. Nemám to ráda, protože obvykle mají problém mě napíchnout na první pokus. Ale tentokrát jsem měla štěstí. Po cestě zpátky jsem se stavila v Levné knize, že to tam omrknu a zabiju pár minut čekání na bráchu. Narazila jsem na knihu Trhni si!, kterou jsem už dřív viděla. A i když vím o čem je a především, že je určená mladším, doufám, že to bude takové to obyčejné oddechové čtení...


Další knihu jsem si vyprosila u Domina na recenzi. Vybrala jsem si Ztracený řád, který mě zaujal anotací. I když je kniha už hodně daleko od prvního dílu série, byla jsem ujištěná, že se každý díl dá číst samostatně. Nakonec se mi líbila, i když jsem čekala trošku víc historie a hledání pokladu a méně politiky...


Po několika reakcích na netu jsem se odhodlala vyzkoušet dalšího českého autora a u Palmknih si požádala o Z kouře a kamene. V poslední době se zaměřuji na naši domovskou literaturu více a i v tomto případě jsem byla potěšena, i když bych nějaké výtky našla. Každopádně tohle patří k těm lepším...


Ke konci měsíce jsem se vydala znovu okouknout Levnou knihu. Přece jen se stává, že na prodejně bývají i knihy, které na webu člověk nenajde. Dlouho jsem to procházela a přemýšlela, co bych si vzala a nakonec jsem zvolila tři knihy od Doyla - Pes Baskervillský, Dobrodružství Sherlocka Holmese, Návrat Sherlocka Holmese. Měla jsem i další lákadla, ale omezila jsem se jen na tyto. Jako milovník Sherlocka Holmese bych měla mít doma tyto knihy, že :-)


A jako úplně poslední třešnička na dortu mi přišel očekávaný recenzáček nového Lorda Johna :-) Tentokrát už je knížka o něco šiřší, takže mám neblahé tušení, že Diana začne další díly pěkně protahovat :-D


A jaký byl váš červen?

Celkový počet nových knih: 6 papírových knih, 1 e-kniha


Červen
Celkově rok 2018
Koupené z vlastní kapsy: 4 Nakoupeno: 14
Narozeniny, za šablonu, výhry, apod: 0 Obdarováno: 11
K recenzi: 3 K recenzování: 20


Přečtené knihy




Celkový počet přečtených stránek: 1952



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

5 komentářů:

  1. Krásne prírastky najmä tie knihy o Sherlockovi sa mi páčia, osobne mám doma iba Psa Baskervillského :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ke knihám gratuluju :) a vážně hrozně moc ti závidím Lorda Johna. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné přírůstky :) Já mám o Sherlockovi jen Psa a dost mě štve, že nejsou v tomhle vydání i další :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo bohuzel, kazdy nakladatel si vybere jen neco a pak jsou ty knihy vedle sebe zubaty...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne