MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

02 dubna, 2019

Čtecí plány na duben

úterý, dubna 02, 2019 10 komentářů
První díl Silo jsem četla před čtyřmi roky. Je ostuda, že ani po tak dlouhé době jsem nebyla schopná přečíst alespoň druhý díl. Takže jsem si druhý i třetí zvolila do výzvy na nový měsíc a budu pevně doufat, že se mi podaří je přečíst, ať můžu tuto sérii uzavřít :-)

Duben

Splněno  Název knihyAutorPočet stran
Turnus
Hugh Howey480
-Prach 368



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

10 komentářů:

  1. Já mám v plánu přečíst hodně, hodně knih, protože jsem si jich tolik pořídila, že nevím, co s nimi. Vyrobím si Dubnovou hromadu knih a pojedu postupně :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já čtu hodně na podzim a v zimě, teď se přiznám, že na to nemám moc čas.. :(

    TIPY NA JARNÍ A LETNÍ VŮNĚ Z ESHOPU ELNINO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ja se snazim prubezne, protoze jinak bych s temi zasobami nehnula :-)

      Vymazat
  3. Taky mám na duben naplánované tři knihy z vlastní knihovny. Všem totiž vychází pokračování, tak abych věděla, jestli si je taky pořídit. Snad to tedy klapne :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že nejsi ohledně tohoto jediná ostuda. Též jsem četla pouze první díl Sila, ačkoli to bude tak rok,jaksi jsem se k těm zbylým dvou nedostala. Vlastně díky tobě jsem si uvědomila, že bych to též brzy měla napravit. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Četla jsem první díl a i když se mi kniha četla docela těžce, uchvátila mě. Mám v plánu přečíst i druhý a třetí díl. Zatím jsem si teda pořídila druhý a ještě jsem se k němu nedostala. Doufám, že se k němu dostanu ještě v době, kdy si budu pamatovat konec prvního dílu. xD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První mi přišel taky těžký a složitý. Druhý čtu asi po 4 letech, takže jsem trošku ztratila návaznost, ale je to mnohem lepší...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne