MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

30 srpna, 2016

Protože mi letní knižní výzva docela pomohla udržet alespoň trochu nějaký čtecí plán, rozhodla jsem se, že to zkusím plánovat měsíčně. Vždy si napíšu seznam knih, které bych minimálně ten měsíc chtěla mít zvládnuté...

Září

Splněno  Název knihyAutorPočet stran
Pouštní kopíPeter V. Brett624
Ódinovo dítě 568
TulákPeter Newman375
-Bez šance 304



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

17 komentářů:

  1. Tohle plánování obdivuju, já to neumím :D Po knihách sahám podle nálady a nikdy nevím, na co budu mít za dva týdny chuť. Ale vím, že spoustě lidí to pomáhá a funguje jim to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já obvykle taky, ale když jich neubávý, je potřeba tomu dát nějaký systém :-)

      Vymazat
  2. Já si takhle plánovala prázdniny, ale nakonec jsem ze seznamu přečetla jenom pár knih a pak jsem četla vlastně to, co jsem zrovna chtěla, ne to co jsem měla naplánované.
    Ať ti plány vyjdou. Na Tuláka jsem toho zatím moc pozitivního neslyšela :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě z léta přečetla sedm z osmi plánovaných. Tak doufám, že mi pomůže i toto :-)
      Jinak Tuláka už čtu a vůbec mě to nebaví...

      Vymazat
  3. Já se snažím číst podle toho, jak dlouho je mám v knihovně, ale ne vždy se to daří. Někdy zkrátka není chuť na danou knihu :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé knihy tam mám i rok. A díky letní výzvě jsem s tím konečně hnula. Další hromada mě ještě čeká...

      Vymazat
  4. Tak tentokrát jsou na mém seznamu do puntíku a do písmene ty stejné kousky - a sama jsem zvědavá, kdy se k nim konečně dostanu :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
  5. Miluju tyhle plánovací články, vždycky lidem fandím, ať jim to vyjde :) Já sama jsem dříve měsíční výzvy dělala taky, pak jsem kvůli té velké letní na chvíli přestala, ale teď od září s nimi zase začnu... Je to skvělá motivace. Držím palce, ať Ti jde čtení hezky od ruky a ať Tě knihy baví (a ať se Tulákem prokoušeš co nejdřív!). Měj se pěkně, Luci :))

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle typ článků je kupodivu jeden z mých nejoblíbenějších. Hrozně mě baví sledovat, co si kdo naplánoval a hlavně, zda se mu to podaří splnit. Já jsem nicméně až příliš spontánní čtenář, takže mně zkrátka plánování nefunguje, o čemž vypovídá mimo jiné i má letní čtecí výzva :D
    Měj se krásně a ať se daří, Lucí

    OdpovědětVymazat
  7. odinovo dite a bez sance - awww miluju <3 tesim se na recky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já se těším na knihy. I když OD mě děsí svojí šířkou :-D

      Vymazat
  8. Ódinovo dítě bych si také moc ráda konečně přečetla. Těším se na Tvou recenzi :-)
    Bez šance byla opravdu skvělá dystopie, mohu ti ji jen doporučit :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne