MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

10 srpna, 2023

Musím říct, že tato kniha se mi četla lépe a rychleji. Moje zvědavost byla veliká, takže jsem se tím prokousala v maximální možné rychlosti. Rozhodně jsem byla spokojenější než u prvního dílu, protože tentokrát měla autorka všechno tak krásně vyvážené, přesně podle mojí chuti.

Tedy do té doby, než se přiblížily poslední kapitoly. Opět. Moje nadšení začalo opadat a já si musela říkat, proč má autorka tak škodolibou a krutou radost, když svým postavám pořád dělá ze života peklo. V každé knize je to naprosto to samé, stále nějaké nedorozumění, oddalování té šťastné chvílky. Jakoby bylo zapotřebí, aby to čtenář získal až v poslední knize na posledních stránkách. Nebylo by o tolik lepší, kdyby tam to štěstí plynulo postupně už během děje? Je opravdu potřeba všem těm postavám odpírat lásku až do konce, protože je to údajně napínavější?

Bohužel není. Je to trapné a ubohé, protože vždycky když naznačí vznik nějakého páru, tak to během pár dalších stránek naprosto zničí a já nerozumím tomu proč. Tentokrát opravdu nebyl šťastný konec vůbec pro nikoho a to mi dost zkazilo náladu.

Jinak část týkající se boje s démony opět výborná. Tentokrát trochu jak detektivka s Jackem Rozparovačem. I když je zřejmé, odkud zhruba vítr vane, stejně bylo napínavé sledovat to pátrání, sbírání střípků informací až ke konečnému zúčtování.

Takže opět moje nadšení kleslo. Posledními stránkami se můj názor změnil a z plného počtu je to opět polovina. A je to škoda. Protože ne každý prostě stojí o to, aby přes tisíc stran četl o neustále zlomených srdcích a momentech, když už byla pravda téměř vyřčena, aby se všechno zase oddálilo. V mých očích je to nudné, otravné a především trapné... Na tohle jsem už vážně stará a to dobývání alá telenovela mě nebaví. Očividně je načase tento svět opustit, dokud mám hezké vzpomínky.
 

Odkaz na instagramový příspěvek a komentáře




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne