MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

25 května, 2022

  


Dočkat se tohoto dílu chtělo hodně trpělivosti. Po několika letech vyšlo pokračování a tak jsem měla docela obavu, zda to bude stát za to a hlavně, jestli si dám střípky dohromady, jelikož předchozí děj se mi jaksi vypařil z hlavy. Nicméně kniha sem tam něco z minulosti zmínila a tak nebyl takový problém ji číst téměř jako samostatné dílo.

Co mi vadilo asi nejvíc, tak všechny za francouzské výrazy a hlavně celé věty. Rozhodně se mi nechtělo všechno googlit, takže nevím, co to znamenalo, co si postavy říkaly... Myslím, že něco takového by mělo být přeloženo alespoň jako poznámka pod čarou...

Paige mi často lezla na nervy svou zbrklostí. Hraje si na velkou paní, ale když přišlo na věc, tak jako většina postav v podobných příbězích, se nedokázala zachovat dostatečně chladnokrevně a zbavit se nepřítele. I když se celou dobu snaží chránit životy lidí a tímto činem by jich desítky až stovky zachránila.

Jinak čtivost knihy klesala a rostla jako křivka grafu. Chvíli to byla jen vycpávka, která to prodlužovala, jindy přišly zásadní momenty a zvraty. Spousta zrady a matení čtenáře v tom, komu vlastně věřit. Paige samotná lezla z jednoho maléru do druhého, až to bylo trošku přitažené za vlasy. Nicméně celek jako takový mi dával dost dobrý smysl, cesta byla trnitá a jako vždy jen přípravka pro další knihy (pokud vím, ještě tři!). Nejsem nadšená, ale ani zklamaná a stále mě zajímá, jak to vlastně skončí.



 Četli jste knihu? Jak se vám líbila?


 Za recenzní knihu děkuji nakladatelství Host.



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne