MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

05 února, 2022

Zhlédnuto #160

sobota, února 05, 2022 2 komentáře

 

Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-). Pokud vás zajímají další mé filmové a seriálové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém filmovém účtu csfd či seriálovém serialzone. Pokud pro mě máte tipy na dobré snímky, neváhejte se podělit ;-)
 
 
Panství Downton 
Myslela jsem, že film uzavře ještě nějaké detaily, které nebyly dořešené v poslední epizodě seriálu. Ne, že by jich tam mnoho zůstalo. Je to jeden z mála seriálů, který je ukončen hodně dobře a důstojně. Přesto jsem čekala, že film bude udělán jinak. Přišlo mi to jako slabý odvar, náhražka s příběhem o ničem. V podstatě akorát nachystali konec pro Toma. Nic jiného jsem v tom neviděla.

Moje hodnocení:
 
Není čas zemřít
Šíleně vleklý děj, který ničím nezaujme. Absolutně nechápu, proč z toho někdo potřeboval vymáčknout dvě a půl hodiny. Na Craigovi je vidět, že už ho to asi moc nebavilo, jeho postava Bonda je o ničem, suchá a nudná, jakoby ji hrál poprvé. Příběh mi přišel zmatený, většinu věcí jsem nechápala. Tedy přesněji jejich divné souvislosti. Podle mě neměl film vůbec co nabídnout. Bondovka v dřívějším duchu se nekonala. Je to hrozné zklamání a to jsem přechozí filmy měla radši než třeba bondovky s Brosnanem. Velké zklamání. A ten závěr byl poslední hřebíček do rakve.

Moje hodnocení:
 
 
 
Loki [seriál]
Dlouho jsem se odhodlávala, abych se na to koukla. Přece jen marvelovek filmů je hodně, a když člověk do toho začne zapojovat i seriály, tak už je toho moc. Vzniká vcelku guláš možností a odboček a dalších věcí. A Loki mě zrovna nepřesvědčil, že by stál za to. Celé to tematické pojetí, snaha o retro styl jako s Thorem, vůbec mě to nepřesvědčilo a nebavilo. Zatím jsem zvládla dojít do konce první série a jestli budu pokračovat zatím netuším.

Moje hodnocení:
50%
 
 
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech
Pro jistotu jsem neočekávala nic a jsem ráda. Film byl spíše takový průměr, kde příběh nějak neměl co nabídnout. Docela nuda, několikrát ohrané téma, kdy se někdo snaží něčeho dosáhnout a má klapky na očích, protože nevnímá větší hrozbu a pak najednou přijde sladkobolné smíření a tak dále. No, jediné co za něco stálo, tak bojové umění, které já ráda...

Moje hodnocení:
 
Focus
Zajímavé téma, výborní herci, ale jinak mě to moc nebavilo. Neustálé intriky v intrikách, lži ve lžích. Až to bylo dokonale zamotané a až na konci se odhalí pravda. Je-li to vůbec pravda. Dokonale matoucí film :-D.

Moje hodnocení:
 
 
Harry Potter 20 let filmové magie: Návrat do Bradavic
Od tohoto jsem čekala poněkud víc. Každý druhý básnil o tom, jak to bylo skvělé a jak to fanoušek Harryho musí vidět. Ale vůbec to není pravda. Po celé dvě hodiny jen posloucháte jejich blábolení o tom, jak jsou jedna velká rodina, jak je to přivedlo dohromady a podobně, ale přitom už na začátku se zmíní o tom, že se v podstatě ve větším počtu nikdy nesešli. Až po dvaceti letech kvůli tomuto projektu. Čekala jsem více historek z natáčení, záběry za oponou a další věci. Ani tam nebylo dost herců, kteří by o tom mohli povídat. Tohle mi nic nedalo, až na informaci, kolik hereckých představitelů nás už opustilo, což mě překvapilo.

Moje hodnocení:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Priznám sa, že najviac som bola zvedavá na hodnotenie Bonda, Harryho Pottera a seriálu Loki. Bondovka ma teda celkom sklamala a pokiaľ je to reálne tak chaotické, ako si napísala, tak to si ju najskôr ani nepozriem. A teraz to nie je tak, že by ma recenzia odradila, iba čiastočne mi naznačila, že zase tak o veľa neprídem.

    Harry Potter stretávka po 20 rokoch mi príde spravená nasilu. Nevidela som to ešte a to som na HP vyrastala a milujem túto sériu. Ale tým pádom, že seriál vyšiel v podstate chvíľu po tom, ako spravili stretávku z Priateľov, tak mi to prišlo ako veľmi veľká napodobenina. Možno sa pletiem, ale teda neláka ma to pozerať a z recenzie cítim, že tiež neprichádzam o veľa.

    Seriálu Loki som ale chcela skúsiť dať šancu. Ty to síce veľmi pozirívne nehodnotíš, ale zaujalo ma to. :) Ak sa smiem spýtať, keďže si nie som istá, je to niekde dostupné na pozeranie online okrem Disney stránky? Pretože čo si spomínam, tak sa to dalo pozerať iba na Disney platforme, ktorá u nás na Slovensku (neviem ako u vás teda) zatiaľ nestreamuje.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, já teda Shang-Chi v kině doslova hltala, hrozně se mi to líbilo. Zařazení bojového umění i té mytologie, to bylo něco pro mě. No začátek letošního roku, co se týče nových filmů mi přijde covidem dost oslabený, mám ještě dva volné lístky do kina, ale spíš ais počkám, co ještě vyjde.

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne