MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

29 dubna, 2021

   

Duben byl opět ve znamení toho, že ani letos pro mě nebude dobrý rok. Neustále nějaké problémy, které mi zrovna moc radosti nepřinášely a to jsem doufala, jak se všechno zlepší. Spíše jsem byla zničená, unavená a vystresovaná.

Jednak stále bojuji za změny v pracovní sféře. Úplně nejlepší by byla asi absolutní změna místa, ale to mi jaksi není přáno. Navíc v dnešní době s covidem je to ještě stokrát těžší si něco najít. V práci stále čekám na přemístění na jiné pracoviště, abych měla změnu alespoň v tomto ohledu, ale to je taky na mrtvém bodě. Máme těžké podstavy, není lehké sehnat nové lidi a především někoho k nahrazení mé pozice.


Do toho řeším své zdravotní problémy a aby toho nebylo málo, tak lítám i se psem. Byla jsem na veterině řešit, že má celý krk a hlavu plnou stroupků. Tak jsem vyfasovala nějaké kapky a prášky. Po nich samozřejmě nastal ještě větší problém, protože to byl bůhví jaký sajrajt a Maggie po nich začala čůrat ze spaní. Takže skoro čtrnáct dní jsem měla nervy jenom kvůli psovi. Což samozřejmě neprospívá ani mému rozházenému zažívání...



Jediným pozitivem měsíce byla kratší dovolená, kdy jsem aspoň na pár dní vypadla z práce a měla jsem jen hlavu pro sebe a svoje relaxování. Škoda jen, že mi nevyšlo počasí, bylo pořád zataženo a občas i pršelo. O teplotách nemluvě. Ale aspoň jsem byla doma... Mamka mě vytáhla na nákup a umluvila mě na koupi cherry rajčat v květináči. Já už jsem jakékoli pěstování dávno vzdala, ale letos zkouším jarní cibulky ze sazenic, co zbyly mamce. Takže by mě tolik nebolelo, kdyby se to nepovedlo a chcíplo :-D... Ale zatím se tomu daří, tak držte palce. Pěstitel ze mě nikdy nebude, jsem tak trochu vrah veškeré zeleně.


Jinak jsem alespoň o volnu zvládla přečíst docela dost knih. Duben se vyklubal jako docela úspěšný. Vytáhla jsem něco z vlastních zásob, něco dokoupila a do toho si domluvila další kupičku recenzáků, až jsem se zděsila, do čeho jsem se uvrtala. Ale v klidu, já to všechno zmáknu ;-). Přečtené knihy najdete na konci článku a co vlastně čtu teď? Na DK najdete hned několik kousků, které mám označené jako rozečtené, ale momentálně je aktuální Podzimní bouře a zvažuji, že na víkend vytáhnu Oko bouře, to by mohlo být rychlé...
 



Na konci měsíce jsem ještě absolvovala nějaké návštěvy lékaře. A jako odměnu jsem si koupila po strašně dlouhé době model. Po více jak roce se zase pouštím do další položky svého seznamu, kde mi zbývají ještě tři. Vybrala jsem si Mustang z roku 2013, který udělám krásně žlutý, stejně jako na krabici, protože v takové barvě auto ve sbírce ještě nemám... :-P



Letos jsme měli v práci inventuru o měsíc dřív, takže teď v dubnu. Což byla naprostá šílenost, jelikož je nás strašně málo. Ale jsem ráda, že už je to za námi. Přežila jsem i noční, kdy jsme letos moc práce s dohledáváním neměli a i šéf nás nechal v klidu, tak jsme si s kolegou v mezičase pouštěli na televizi filmy :-D. Sice jsme na to nečučeli jak v kině, spíš jsme to měli jen jako kulisu na pozadí, abychom neusnuli, ale nevadí. Taková pracovní morálka se zadaří opravdu jen jednou ročně :-P. Právě nám dobíhají poslední opravy stavů a další rok nechci o počítání zboží nic slyšet...

Před pár dny měla Maggie narozeniny. Už jedenácté, což je prostě mazec, jak to rychle utíká. A navíc je to naše rekordmanka, nikdy jsme tak dlouho psa neměli. Vůbec nevím, co mě s ní na důchod čeká, a i když mě někdy fakt štve a přidělává mi starosti, tak je to můj bobík. Vzhledem k tomu, že je v rekonvalescenci, tak jsem jí nekupovala žádné speciální dobroty a kokina, doma toho má dost a ke štěstí jí stačí jedna hračka, její dudlík, tak ji nemám ani vlastně co koupit :-D.



Jinak to je asi vše. Jsem ráda, že mám za sebou jak tento měsíc, tak i smolnou první třetinu roku. Budu doufat, že teď už bude lépe a i počasí, jakmile se umoudří, člověku dost zvedne náladu. Začnu častěji jezdit k mamce na zahradu, budeme grilovat a když situace dovolí, tak třeba podnikneme i nějaký ten výlet. Ale uvidíme, jak to vlastně dopadne. Každopádně tohle je asi vše, na co si vzpomenu, lepší moc nebrouzdat zpátky, tak se mějte hezky a napište mi, jak se máte, co nového a tak podobně :-).

 

Články, které vyšly:


 



Přečteno za měsíc

Celkový počet přečtených knih: 5
Celkový počet přečtených stránek: 2069

 
Po bídě minulého měsíce jsem se konečně posunula a zvládla mnohem více čtiva. A ve většině případů jsem byla fakticky spokojená...

 








Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj, pěkný článek. Já zrovna budu na konci července končit v práci, takže taky něco hledám. No po cca roce jsem se taky vrátila konečně ke čten, sice jsem zatím přečetla jen jednu knížku, ale i tak z toho mám dobrý pocit.

    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne