MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

25 dubna, 2021

 

Konečně jsem sestavila druhý díl tohoto článku. Jelikož na Pottershopu toho mají opravdu hodně, nebylo možné všechno nacpat do jednoho. Opět chci připomenout, že nejde o reklamu ani spolupráci. Prostě se jen chci podělit o to, co jsem u nich objevila.

Mít trošku jiné finanční možnosti, hned bych jim asi půlku sortimentu vykoupila :-D. Ale není to možné a tak mám svůj seznam, ze kterého můžu čerpat a čas od času si třeba opravdu něco koupit. Případně mám základ pro dopis pro Ježíška :-P...

pro připomenutí můžete mrknout na první část článku


Puzzle

Puzzle mám snad na každé stěně a místo žádné. Přesto Pobertův plánek je něco, co bych strašně chtěla. Možná i ve formě plakátu. Už jsem si říkala, jak bych měla doma ráda zarámované mapy z různých světů. Ale kde vezmu nějakou zeď?




Lego

Úplně stejně to mám i s legem. Když pominu ty částky, které jsou naprosto šílené, tak by se mi to taky líbilo mít doma. Hlavně velké Bradavice, které v tomto obchodě ani nemají. Ale ty stojí desítku a za to bych měla novou knihovnu, takže asi tak... Tyto dvě lega se mi líbí, i když bych je stejně neměla kam dát :-D.




Hry

Ale abych tedy přešla k věcem, které si můžu dovolit, tak tu mám například společenské hry. Po úspěchu z narozeninového dárku, který jsem dostala od bráchy a už jsme ho k nadšení všech vyzkoušeli několikrát, jsem se rozhodla vyzkoušet i další. Tentokrát jde ale starou dobrou klasiku jakou je pexeso a žolík...




Lampičky

Tuhletu úžasnost ve formě lampičky jsem viděla u jedné blogerky na instagramu, kde to vypadalo úplně báječně. A svítící lektvary jsem objevila až tady v obchodě. Obojí je na baterky, takže to člověk může strčit kamkoli, třeba i do knihovničky...




Hrnky

Hrnečků není nikdy dost. Zvlášť když jsou na dekoraci než na pití. Ne, že by se nedaly použít, doma už jeden kotlík mám, ale je mi líto to vytahovat a něco do toho nalévat :-P...




Něco na pečení

Minule jsem vám ukázala jaké sladkosti jsem našla. Třeba jako Bertíkovy fazolky a podobně. A co takhle si něco vyrobit doma? Čokoládové mince nebo sušenky...



Ostatní

A na úplný konec tu mám jeden krásný batoh, který mě úplně očaroval...


 

A to je asi opravdu všechno z toho, co se mi líbí... Napište, co se líbí vám či znáte-li nějakou další dobrou stránku...



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

6 komentářů:

  1. Je pravda, že teď jak jsem doma, často vytahujeme různé deskové hry a nějaké to pexeso, žolík nebo jiná hry by se hodila :D Máme doma jednu Harry Potter hru a to míchání lektvarů, což není špatné, ale není to něco, co by se dalo hrát pořád dokola.
    A Pobertův plánek by si přála v jeho rozlkádací verzi - chtěla bych být jako Harry a studovat kudy kdo chodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, hry se hodí.. Navíc pexeso může hrát i člověk sám :-D
      Jj, nějakou rozkládací verzi tam mají taky a pěkně drahou. Ale těžko říct, jak je to velký.. Ale sledovat tam asi nikoho nebudeš... :-P

      Vymazat
  2. Já teď čekám, až mi dojde havraspárská propiska. :) Jinak určitě nesmí chybět záložka se zlatonkou. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takový věci nemám. Ale asi to budu muset napravit :-D

      Vymazat
  3. Nejvíce mě zaujaly hrnky (klasika) a potom věci na pečení, ty určitě našly využití. :))

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne