MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

09 dubna, 2021

Zhlédnuto #156

pátek, dubna 09, 2021 6 komentářů

  

Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-) Pokud vás zajímají další mé filmové a seriálové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém účtu Csfd. Pokud pro mě máte tipy na dobré snímky, neváhejte se podělit ;-)
 
  
 
Duše
Hlavní pointa je pěkná a povedená, určitě něco k zamyšlení, i když mladší obecenstvo to rozhodně tahle neuvidí. Skrytý úmysl více ocení dospělí. Každopádně ale zpracování dost pokulhává, protože na délku filmu se to strašně vleče a nudí.

Moje hodnocení:
 
 
Tombstone
V dnešním měřítku hvězdně obsazený snímek. Spousta známých tváří provází divokým západem, za života Wyatta Earpa. Přestřelky, muži zákona a nebezpečí. I po tolika letech má film co nabídnout, ale není to vyloženě bůhví jaká pecka. Navíc jsem čekala trošku jinou kovbojku.

Moje hodnocení:
 
 
Godzilla vs. Kong
Bože, to zase byla hovadina. První půlka ještě šla, tedy kromě trapného vniknutí puberťáků do zabezpečeného zařízení. Cesta do středu Země? Hodně moc technologický. Vědec pilotem? To jako vážně? No a nejvíc to asi zabila závěrečná bitva, její třetí účastník a předpoklad, že diváky stále baví vidět, jak při bitkách likvidují celá města. Tohle se vážně hodně nepovedlo...

Moje hodnocení:
 
 
Do posledního dechu
Trošku jsem ten film asi nepochopila. Tedy rozumím tomu o co šlo, příběh podle skutečnosti, záchrana posádky ztroskotané lodi a tak dále. Ale smysl toho filmu, nějaký záměr diváka pobavit či posadit na zadek. Unikl mi důvod toho, proč byl takový důraz na zasnoubení hlavní postavy, i to, proč působil jako postižený. To hrál nesmělost? Moc to tak nevypadalo... No prostě bylo to dost zvláštní. Ani samotná záchranná akce neměla pořádně co nabídnout.

Moje hodnocení:
 
 
Raya a drak
Už od začátku je jasné, kam to celé bude směřovat, včetně faktu, že půjde o nějaké poučení o lidstvu. Jak jinak, když člověk je tvor, který svou náturou prostě prahne k vlastnímu zničení. A tak to v tomhle ohledu příliš novinek nepřinese. Nicméně jde o opravdu krásné zpracování, pěkný příběh, kulturu a dokonce humor. Doporučuji k podívání.

Moje hodnocení:
 
 
 
Princezna a žabák
Tento animák, i přes svoje 'stáří', mě po dlouhé době bavil a pobavil. Hodně jsem se nasmála, i když bylo předem jasné, jak to dopadne. Pohádka, že ano. Ale i tak, chvílemi to bylo (pro děti) dost strašidelné a temné, a velkým plusem bylo, že i když se tam zpívalo, tak jen střídmě a za to jsem neskutečně vděčná...

Moje hodnocení:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

6 komentářů:

  1. osobně si myslím, že Duše není moc pro děti... že to nepochopí, mně se to líbilo :) originální :) souhlasím s názorem na Godzilla vs Kong, to bylo fakt něco :D a Raya je opravdu úžasná ;) viděla jsem, že je i kniha, ráda bych se po ní mrkla :)

    OdpovědětVymazat
  2. Viděla jsem Do posledního dechu a Princezna a žabák a tato pohádka se mi moc líbila!

    OdpovědětVymazat
  3. Já Godzillu se moc těším, mám pro tyhle filmy slabost :D Princeznu a žabák a mám ráda a od Do posledního dechu jsem asi také čekala více.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Znám akorát Princeznu a žabáka a mám na ni v podstatě stejný názor, jako ty. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Mám dojem, že jsem z tohoto seznamu neviděla nic. Včera jsem dokoukala seriál Smrt nás spojí. Doporučuji!

    OdpovědětVymazat
  6. S filmem Raya a drak plně souhlasím. Ale ty postavy si nešlo nezamilovat, až mě to i na konci dojalo. Pro mě zatím nejlepší film za rok 2021. :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne