MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

03 srpna, 2020

S červencem jsem nakonec docela spokojená. Myslela jsem, že na tom budu mnohem hůř, ale podařilo se mi se začíst hned do několika knih a tak mi to vcelku uteklo. Chloe Neill jsem po pár dílech vyměnila za dvě české knihy a nakonec jsem měsíc uzavřela světem lovců stínů, ve kterém pokračuji i teď :-)...


Celkový počet přečtených knih: 6
Celkový počet přečtených stránek: 2215



Až do dna • Chloe Neill
S dalším dílem přišla zase hromada změn, některé horší, některé lepší. Ale stále se nemůžu zbavit dojmu, jakoby to bylo psáno s postavami absolutně jiné věkové skupiny. Nebo jestli si autorka takto představuje dnešní 'mládež' do třiceti let? Ale to je jedno. Každopádně stále platí, že jde spíše o průměrnější čtivo, protože mám materiál ke srovnávání a jednoznačně nejde o nezapomenutelnou sérii. Na oddechové čtení ideální a časem se zase vrátím, ale už jsem potřebovala pauzu.



Ztracen v čase: Na hraně temnoty • Theodora Stonewall, Nathaniel Wonderful
Opět kniha autorské dvojice. Tentokrát je však příběh trochu depresivnější, protože hlavní postava spadá spíše do kategorie záporáků. A není divu, vzhledem k tomu, jaký měl doposud život. Jde tedy o takový pohled na to, jak je důležité dobré zázemí...



Pokrevní poselství • Jiří Dittrich
Třetí pokračování ze světa, kde lidé ovládají zemské živly. Po tematické stránce originální, nápadité a dobře napsané. Ale jediným škobrtajícím dílkem je délka knihy. Myslím, že počet stránek je zbytečný, kniha tak působí zdlouhavě a vycpávkově a občas nudně...



Kdo je kdo ve světě stínů • Cassandra Clare
Tohle je případ, kdy člověku stačí jedno přečtení a víckrát knihu neotevře. Nejen, že je v ní minimum informací, ale i ty nestačí k tomu, aby si udělal nějaký obrázek o daném světě. Postavy jsou popsány úplně ledabyle, minimálně, bez zásadních informací a nějakého logického řazení. Koupit si tento kousek, tak se biju do hlavy...



Rudé svitky magie • Cassandra Clare, Wesley Chu
Po dlouhé době návrat k tomuto fantazijnímu světu. I přes počáteční nervozitu, jaké budu mít po takové době pocity, jsem se začetla velice rychle a užívala si celý příběh. V popředí jsou především dvě postavy a to Alek a Magnus.



Paní půlnoci • Cassandra Clare
První díl Temných lstí mě příjemně překvapil a potěšil. Byl ještě o něco lepší než Rudé svitky magie a po přečtení jsem ihned musela vzít pokračování, protože bych nemohla odkládat dlouho informace o tom, jaké to všechno bude mít následky. Ale víc prozrazovat nemůžu :-)


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne