MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

31 května, 2020

Shrnutí týdne #303+304

neděle, května 31, 2020 1 komentář
Po čtrnácti dnech bude asi docela obtížné vzpomenout si, co všechno se stalo. Mám to tak nějak v mlze, i když nejvíc si samozřejmě pamatuji inventuru v práci. A to je asi tak vše. Takže musím projet pár fotek a pár updatů na sociálních sítích a třeba to dám nějak dohromady.

Co se týče knih, těmi začnu. Sestavila jsem obvyklý přehled chystaných novinek. Stále platí, že jsou možné velké změny, protože se všichni teprve oklepávají po koroně. V červnu vychází spousta zajímavých knih a tak jsem sepsala i článek s pár tipy... Pro mě je asi nejzajímavější Vepsáno krví vlastního srdce, další díl Cizinky :-)

Se čtením jsem hodně pozadu, můj plán na goodreads mi momentálně hlásí, že mám o devět knih méně, než jsem chtěla. Ale snažím se to dohánět, i když ta chuť na čtení pořád není jako dřív. Za poslední dva týdny jsem zvládla přečíst čtyři knihy - Rok poté, Podivuhodný příběh Viktora Bambase, Kráska přichází a Skotskem po stopách seriálu Cizinka. Odkazy na všechny recenze najdete na konci článku.


Po delší době jsem si udělala i pár knižních nákupů. Měla jsem štěstí a v bazaru objevila knihu Šampion od Marie Lu, takže samozřejmě jsem hned doobjednávala i zbylé dva díly, které není takový problém sehnat. A přišly mi i další kousky, se kterými jsem si udělala velkou radost...


Během té doby jsem byla i u mamky, jednak jsem potřebovala na pár dní hlídání pro Maggie, abych mohla zůstávat v práci déle, jednak jsme si něco ugrilovali a nakonec jsem dostala i opravené kolo. Přišlo k pár vylepšením a byla jsem tak trochu donucena i do košíku. Sice jsem takový bonus na kolo nechtěla, ale prý mám špatná záda, tak nebudu vozit nákupy v batohu na zádech :-O. Tak mi vzpoura nevyšla no... A ani nevím, jaké to bude, protože díky chladnému počasí jsem to kolo ještě ani jednou nevytáhla.




Inventura v práci byla na tři dny. Byla to docela zabíračka, protože se musí všechno vždycky nějak zkorigovat. Navíc nám na to chodí agentura, takže cizí lidi všude. Ale nakonec to po všem tom stresování rychle uteklo (i když se to prve zdálo téměř nemožné) a teď už mě čeká jiná práce. A zhruba za tři týdny čtrnáctidenní dovolená. Už teď se nemůžu dočkat. Velkou výhodou je i to, že za všechny ty plusové hodiny mám teď po víkendu další dva dny volna navíc. Takže taky velká úleva...

No a to je asi vše, protože víc si nevybavím. Ale i tak to jako rychlý přehled stačí. Prostě klasika, samá práce, výlet na vesnici a knihy, knihy, knihy :-P....

A jak jste se měli vy? Připomínám, že mám v bazárku stále nějaké knihy k prodeji....


Články, které vyšly:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

1 komentář:

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne