MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

08 března, 2020

Opětovně jsem se rozhodla pro přehled za dva týdny, jelikož nebylo moc novinek, o kterých bych psala. Dokud nezačne lepší a teplejší počasí, aby mohl člověk pořádně něco podnikat, je to spíše denní rutina stále stejných kroků.

Moje dny se nějak smrskly na neustálý koloběh čtení, koukání na Cizinku a typických povinností jako je chodit do práce, jíst a spát :-D. Ale i přesto mi nějak to čtení vázne. Řekla bych, že je to každý rok v tomto období, kdy chytnu nějaký čtecí kopr a denně zvládnu tak třicet stránek, než to zabalím. Což v důsledku znamená, že mě i mamka předběhla v počtu přečtených knih. Jediným pozitivem je to, že přes léto nečte vůbec, takže budu potom ve vedení já :-P. Ale ne, nebojte, beru to v klidu, není to závod. Navíc já mám štěstí na samé bichle a momentálně se pod pět set stran dostanu opravdu málo...


Opět jsme se dostali na předěl dvou měsíců, takže jsem se pustila do pravidelných článků. Jako první jsem si našla novinky z filmového plátna. Jsou dost chabé, ale nejvíc se těším asi na Tiché místo 2, které podle ukázky vypadá dost dobře. Přidala jsem i fotky dalších mapek z fantasy knih a nakonec jsem si udělala další seznam přání s funko pop :-).


Minulou sobotu jsem musela do práce navíc díky všem těm marodům. Jela jsem vlastně šest dní v kuse, což už bylo docela dost, ale překousla jsem další ranní v řadě (dokonce jsem si po práci zajela k mamce na oběd, takže jsem nemusela vařit :-P) a užívala si pak volnou neděli a pondělí. Už se pomalu dostávám do toho rytmu volných odpolední. Sice tomu čtení moc nedávám, i když mám teď více času, ale to se poddá. A zlepší. Jen chci to sluníčko! :-D

Druhý týden se nesl v obdobném duchu. Konečně jsem pořádně sedla nad knihu, abych ji dočetla. Sice je hezké si knihu pořádně vychutnat a číst tempem, které k ní sedí, ale třicet stránek denně je opravdu lenost :-D. Ale nakonec jsem to pokořila a vrhla se na nový recenzák Králové Wyldu. Po něm by to chtělo asi zvolit něco útlejšího, ať chytnu trošku tempo, protože když ty bichle vidím, vždycky se mi protáčí oči :-P.


Po opravdu dlouhé době jsem se konečně dokopala nafotit vyřazené knihy a spustila jsem svůj první bazárek. Hned druhý den jsem měla několik zájemců a pár knih už je fuč, nicméně stále nějaké k prodeji zůstávají a samozřejmě je velká šance, že další vyřazování bude na pořadu dne. Ale nejdříve se potřebuji zbavit těch, které čekají na nové majitele. Tak mrkněte na článek, jestli vám nějaká nepadne do oka...

Jinak v týdnu se toho až tak moc nestalo. Stihla jsem lehce poklidit jeden balkon. To svítící slunko mě nakazilo náladou na jarní přípravu. Ale byla zima a ještě se tam moc dlouho stát nedalo. V práci se pomalu chystáme na velikonoce, jsem zvědavá, co všechno zase budeme chystat. V pátek jsem s pár lidmi z práce (a pár bývalými kolegy) zašla na chvíli posedět, protože v práci nám povídání moc netolerují. Včera jsem se stavila u mamky. Ale jen na chvíli, protože sedět doma na zadku můžu i u sebe, což mě přivádí k tomu, že se těším na teplo a slunko, až budu na zahradě :-)




Samozřejmě jsem nezahálela ani s modelem a začíná se trošku rýsovat. Motor hotový a pomalu se přesouvám na interiér. Určitě i dneska na chvíli vezmu barvy a lepidlo do ruky a zase kousek dám dohromady. A už teď se těším, až bude hotovo a auto bude ve vitríně mezi ostatními :-).


Možná jste si všimli, že na instagramu testuji trošku upravený feed. Snažím se fotit tematicky a vyvarovat se takovým těm večerním fotkám, jak si čtu v posteli :-D. Doufám, že je vidět rozdíl a že se líbí. Uvidím, jak dlouho to vydržím, protože je to přece jen náročnější. Za poslední dva týdny na blogu přistálo hned několik článků. Jako vždycky najdete na konci tohoto textu odkazy, pokud jste něco minuli, ať se můžete podívat a nezapomeňte se vyjadřovat, pokud máte co říct :-). Je neděle, tak jdu oběhnout blogerskou konkurenci a mrknout, co jste psali vy...

A to je asi tak všechno. Mějte se hezky a příští týden zase ahoj :-)


Články, které vyšly:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne