MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

10 července, 2019

stopnuto cz nakladatelstvím

Knížkou jsem se nechala zlákat díky zmínkám na netu, sehnala jsem ji přes bazar z druhé ruky a ještěže tak. Vyklubal se z toho docela nudný průměr... Nehledě na fakt, že po třech letech se s pokračováním nic neděje a nakladatelství ani neodpovídá. Očividně není o čem diskutovat.

Recenze - Rudý úsvit
 

Rudý úsvit

  • Rudý úsvit  
  • Golden Son
  • Morning Star
  • Iron Gold
  • Dark Age
  • Red Saga #6


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

10 komentářů:

  1. To je vždycky trochu škoda, když nakladatelství nedovydá sérii. :/

    OdpovědětVymazat
  2. O téhle knize jsem toho četla dřív docela hodně po internetu. Dost mě překvapuje, že to nedovydají..Na druhou stranu, pokud je to průměr, tak asi opravdu nemá cenu pro nakladatele se namáhat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hodnocení to má podle DK docela dobré, ale pro mě to byl průměr. Série už má několik dílů v originále, u nás první vyšel 2016 a doteď nic. Nakladatelství ani neodpovídá na dotazy. Myslím, že je to jasné...

      Vymazat
  3. Já jsem se nechala zlákat doporučením a knížku jsem si pořídila v originále (že by prozřetelnost?). Každopádně tenkrát ještě moje angličtina nebyla nic extra a během jednoho neřízeného záchvatu vzteku chudák kniha letěla do kouta, kde už zůstala. Do budoucna mám ale určitě v plánu se k ní vrátit, i kdyby jen čistě ze zvědavosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to já takhle dlouho plánuji zkusit Harry Pottera v originále, když to znám, že bych to mohla zvládnout... a taky zatím nic :-D

      Vymazat
  4. Abych pravdu řekla, o této knize jsem v životě neslyšela. :D Ale dokáže pořádně naštvat, když se série nedovydá. :/

    OdpovědětVymazat
  5. Knihu jsem si koupila hned jak vyšla v češtině...v USA patří mezi ty nejlepší bestsellery. V češtině to mělo mínus to, že to vydalo úplně neznáme vydavatelství...takže není co dodat, že další díly nebudou o tom se rozhodlo už někdy v roce 2017...kniha mě šíleně bavila...konečně to bylo něco jiného... než jen to trapné a skoro stejné téma dystopie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nedá se říct, že bych úplně skákala nadšením, ale pokračováním bych asi nepohrdla...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne