MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

06 ledna, 2019

Shrnutí týdne #233

neděle, ledna 06, 2019 2 komentáře

Tento týden byl docela nabitý, především, co se článků týče. Skončil nám jak měsíc, tak rok, takže se toho nahrnulo opravdu hodně a vycházel tak článek denně. Teď už by se to mělo zase uklidňovat a některé dny vynechám, ať tu toho není až moc a taky ať vás neustále neotravuji :-)

V pondělí byl silvestr a já ho měla jako pracovní den. Nakonec to dopadlo tak, že jsem po dvou a půl hodině byla vyhozena, že mám hodiny navíc, tak ať vymizím. S úsměvem na tváři jsem toho využila a vypařila se jako pára nad hrncem. Proč taky ne. Den jsem strávila odpočinkem, dočítáním knihy a přípravou článků. Večer jsem koukala na telku a nakonec to zabalila ještě před jedenáctou večer s tím, že mě ohňostroj stejně vzbudí, a že případně něco nafotím. Houby s mákem, zaspala jsem to a probudila se o půl třetí. Zírala jsem na budík, že to není možný a bylo... :-D

A co že jsem to četla? Hořící kříž. Tentokrát mě to zabralo mnohem více času než jsem očekávala a tak tak jsem to v poslední den v roce stihla. Patnáct set stránek dá docela zabrat a nejen váhou... Každopádně s knihou jsem byla spokojená, i když mi to zatím připadalo nejslabší, ale celý názor najdete v recenzi...


A teď pár těch přehledových článků k uzavření roku. Mohli jste si přečíst, že letos hodlám zpracovat 68 knih. Sice bych ráda dosáhla na vysněnou 70ku, ale pochybuji, že by se dařilo až tak moc. Taky jste se mohli podívat na statistiku blogu, kde jsem sepsala přehled v návštěvnosti, komentářích, článcích, přečtených knihách a stránkách a tak dále. Prostě statistika jako vyšitá a ne jen na pár řádků... S koncem roku bylo potřeba udělat i takový přehled toho nejdůležitějšího, co se stalo. Sice to není úplné nic, ale na druhou stranu jsem zase svůj volný čas nevyužívala nejlépe. Co si budeme povídat, lenošení obvykle vyhrává... A jako poslední přehled z loňska, tak fotky z celého roku. Vybrala jsem jen ty momentky, které něco znamenaly...

Prosinec dopadl docela dobře, sice jsem přečetla jen tři knihy, ale hravě to vyrovnal počet stránek, který nebyl zrovna malý. A co se týče nových knih, tak tentokrát jsem měla jen samé vánoční dárky... Alespoň příprava na letošní šetřící rok :-P


Ke konci týdne jsem dočetla Impérium času. Bavilo mě to, i když jsem ze začátku chvíli tápala, co se dělo v jedničce. Nakonec jsem si na některé věci rozpomněla. Konec mě hodně překvapil, přesto jsem nakonec byla potěšená. O to víc jsem měla radost, když mi sám autor od sebe napsal na twitteru a ještě ke všemu česky :-D


Posledním článkem týdne byl seznam přání na leden. Na ten jsem si přidala pět knih, ale všechny jen jako zaujetí, ne na koupi. Přece jen nemůžu kupovat všechno a už vůbec ne, když mě víc zlákala obálka než děj. Každopádně se všechny tváří dost poutavě, tak uvidím, jak na tom budu s časem :-)

Už začínám i plnit alba novinek na letošní rok. Nakladatelé pomalu doplňují svoje plány a edičáky, takže se objevilo pěkné množství knížek. Kouknout můžete do alb, jestli vás něco nezaujme :-)

Co se týče toho ostatního, tak ze středy na čtvrtek jsem měla noční, takže samozřejmě dva zabité dny, jednak prací a pak spánkem, protože jsem to potřebovala dohnat, vstávala jsem druhý den v poledne. A pak už jsem pracovala jen pátek a víkend, takže vám v podstatě nemám pořádně co říct :-) Snad jen to, že v mezičase jsem se pustila do Ready Player One a hned jak to dočtu, teď jsem skoro v polovině, tak vyzkouším filmové zpracování :-D


Jo a taky napadl sníh, zatím nejvíc za tuto zimu, všude bylo bílo. Ale udržel se jen do druhého dne odpoledne, protože vykouklo sluníčko. Bylo to pěkné, ale stačilo :-D


A jak jste se měli vy po celý týden? :-)




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Super shrnutí, závidím ti, že jsi našla tolik času na čtení :) Sníh u nás taky byl asi dva dny :D
    Já trošku cestovala, setkání s kamarády, trochu školy, nějaké filmy, žádné čtení :o autoškola... :D

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne