MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

16 prosince, 2018


Zase neděle, třetí advent v pořadí a vánoce za dveřmi. Kvapem se to blíží. Těšíte se? Já letos docela ano, i když to nebudou vánoce, které obvykle míváme. Ale prostě se zatím držím, protože jsem si na začátku podzimu řekla, že si je nenechám kvůli práci zase zkazit a pokusím se udržet tu správnou náladu až do konce. (Dokonce jsem si letos koupila i další dekorační věci, abych si to doma ozdobila. Dělám to sice jen pro sebe, ale nevadí. A ještě uvidím, jestli pak nenarazím na nějaké výprodeje :-P) Víceméně se mi to daří, takže doufám, že těch pár dní už vydržím...


A když už jsem to nakousla, tak proč nebudou typické svátky? Protože brácha si vymyslel, že pojede daleko za moře a vrátí se po Novém roce. Už loni si takhle vyrazil za teplem a očividně se mu to zalíbilo. Ale na den D se vrátil. Letos však ne. Proto jsme ho dnes navštívili a udělali si takovou sváteční atmosféru už dnes. Předali jsme si dárky, pokecali a tak podobně. A jelikož jsme chtěli vidět tu radost z rozbalování, tak jsme se na to vrhli. Dostala jsem knížky, na nich jsme se domlouvali. Ale mimo jiné i příspěvky a knihomolské ponožky. Moje první! :-D


No ale pojďme zpět v čase, taky na začátek týdne. Konečně jsem se dokopala k tomu, abych sepsala další článek, kde představuji knižní sérii a její filmové zpracování. Vybrala jsem si Percy Jacksona. V mém případě filmy překousnu, i když to není žádná sláva, ale spousta z vás mi psala, že pro vás je to naprosté dno... Myslím, že existují i horší :-D


Jak jsem slíbila, mám nachystané i nějaké ty recepty na cukroví. Tento týden jsou to vosí hnízda. Už ani nevím, kde přesně jsem recept vzala, asi z netu, ale už ho mám vyzkoušený a dělám ho každý rok ke spokojenosti všech. Máte nějaký jiný recept?


Projížděla jsem si i další mapky. Tentokrát jsem si vybrala Grišu, která je tedy dost podobná Šesti vranám, ale nějaké rozdílnosti se tam rozhodně najdou. I v tomto případě se mi moc líbí, hlavně to ozdobné zpracování a detaily. Navíc Leigh Bardugo měla na instagramu fotku další nové mapky z připravované série ze světa Griši. Tak jsem zvědavá na další dílo...

Po předchozím úspěchu jsem taktéž sestavila další pětici oblíbených instagramových účtů. Minule se vám moje tipy líbily, protože jste všechny zmíněné neznali, takže jsem se rozhodla, že v tom budu nějaký čas pokračovat. Inspirací mám ještě dost. Doporučíte mi taky někoho? Hlavně tedy naše české knihomoly... :-)

Ke konci týdne se mi podařilo přečíst Klíč k času, první díl série Časodějové. Po pravdě nevidím na knize nic velkolepého, přišlo mi to dost průměrné. Ale nechci tím říct, že by za to kniha nestála. Bavila mě, akorát mě spousta věcí zarážela. To si však přečtěte v recenzi... Jako novou knihu jsem si zvolila Hořící kříž. Moc jsem se na něj těšila. Trošku mě tedy brzdí únava, že jsem se nebyla do knihy schopná pustit s obvyklou vervou, ale to se snad poddá :-D


Tento víkend měl být můj volný, ale dneska jsem na chvíli musela do práce. Naštěstí na kratší směnu, na šest hodin jenom, takže mi to vcelku uteklo jako voda. Jsem ráda, sice jsem teda neměla dva dny volna a pořádně jsem si neodpočinula, ale už se těším na to vánoční volno, budu mít tři dny v kuse... Takže z tohoto týdne je to asi vše, já se odporoučím hezky do peřin s čajíkem a budu si číst :-) Hezký zbytek neděle a napište mi, jak jste se měli vy :-)

PS: Pardon za ty staré okoukané fotky, ale dneska se mi moc fotit nechtělo :-P


Přírůstky

  • Hrabě Monte Cristo
  • Cesty se rozcházejí




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. My jsme doma přes víkend stihli upéct vanilkové rohlíčky (moje nejoblíbenější.. :D) a linecké, jo a ještě i nějaké to čokoládové.. :D Jinak jsem zvědavá, co řekneš na "Cesty se rozcházejí", protože mě trochu zklamaly..

    https://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já raději nečekám žádný hit. Aspoň budu spokojenější :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ale tahle edice Hraběte Monte Christa vypadá nádherně! :-)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne