MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

09 září, 2018


Nedávno nám začalo září, podzim se blíží a je to tak nějak poznat. Trochu víc prší, ráno bývá chladno, před den teplo. Sice nám nejdřív slibovali, že tropická vedra už nebudou, ale podle nejnovějších předpovědí, zase něco přijde. A co teprve zima. Jsem opravdu zvědavá, jak letos bude vypadat. Ale nebavme se o počasí, jde tu především o knihy, blog a mojí maličkost :-P

V srpnu jsem ukořistila pár zajímavých kousků, které se přidaly do mé sbírky. Co se týče čtení, bylo to hodně slabé, zvládla jsem pouhé čtyři knihy. Proč se tak stalo už nebudu rozebírat, konec konců je to napsané v přehledu...


Jelikož mám tento týden dovolenou, přesněji dnes poslední den, tak jsem se snažila zapojit více do čtení. Přečetla jsem Démona stínů od Lenky Dostálové a šestý díl Pána hor. Rozečtený mám Sapphique, ale ten bohužel do večera nestihnu. Asi využiju poslední hodiny volna jinak :-) Každopádně jsem se dostala na číslo padesát a do konce roku bych se ráda vyhoupla na příčku šedesát pět. Tak mi držte palce, byl by to můj rekord :-P


Novými knihami za tento týden byl už zmíněný Pán hor a pak výhra od nakladatelství Motto v podobě Bez duše... Zatím šetřím dech. Když jsem si sestavovala seznam na říjen, tak to se mnou málem seklo. Příští měsíc je totiž neskutečně nabitý...


V mezidobí, kdy mě nebaví zrovna číst nebo nejsou k dispozici žádné uchazející filmy, zkouším hledat nové seriály. Po pár neúspěších jsem zakotvila u několika vybraných, které momentálně sleduji, než mi začnou mí oblibenci :-) Které seriály mě (ne)zaujaly zjistíte v článku...

Opět jsem se vrhla na tu hromadu svých konceptů a vybrala jsem si další díl knižních map. Nejjednoduší je pro mě vždycky zvolit dvě knihy z knihovničky, ve kterých vám mapky vyfotím a ukážu, jak jsou propracované. Takže jsem si to nachystala a připravila pro vás čtvrtý článek.

V týdnu jsem si zaběhla do jednoho kreativního obchůdku, kde jsem si koupila arch bílého papíru. Jelikož nemám doma kousek místa, které by mi posloužilo jako dobrá kulisa na focení, napadlo mě použít tento papír a vytvořit si tak bílé pozadí. Už jsem to vyzkoušela i na instagramu. Ale nebudu toho využívat na každé fotce. Upřímně se mi nelíbí insta účty, kde všechny fotky vypadají stejně, v naprosto stejném stylu, člověka to časem začne totiž nudit. Takže to použiji jen jako takové občasné zpestření.


V pátek jsem výjimečně nevytvořila článek s akcemi. Jednak jsem byla lenivá, ale na druhou stranu jsem toho nenašla tolik, abych se trápila se sepisováním. Veškeré odkazy jsem vám naházela do fb skupiny. Pokud to tak bude častěji, že nebude dostatek podkladů, nebudu vytvářet tolik článků. To určitě chápete :-)


To je prozatím vše, doufám, že jste měli klidný týden. A 'uvidíme' se zase brzy ;-)


Přírůstky

  • Bez duše
  • Pán hor VI.




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne