MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

03 září, 2018

Měsíc s knihou - srpen

pondělí, září 03, 2018 4 komentáře
Srpnový přehled je o trošičku skromnější, především i ve čtení. Hodně mě zdržel Oheň probuzení, díky kterému jsem se dostala do skluzu a nepřečetla toho tolik, kolik bych chtěla... Nicméně už ho mám za sebou a můžu konečně chytnout lepší tempo.


Tak tedy začnu e-knihou zdarma díky akci u Palmknih. Z těch, co měli levněji jsem si nic nevybrala (buď jsem je už znala nebo jsem je nechtěla), tak alespoň vyzkouším Případ Pegasus... Údajně jde o podobný styl jako píše Dan Brown, tak jsem zvědavá.


Na recenzi jsem měla tentokrát dvě knihy. Už pátý díl Pána hor, který se mi zalíbil a tak jsem si vyprosila i pokračování. Knihu už mám přečtenou, takže níže najdete odkaz na recenzi. A druhým kouskem je pokračování Velké knihovny - Z ohně a papíru, kterou jsem nedávno stihla taktéž dočíst...


Pak tu mám jednu starší knihu, kterou mám po dědovi. Stále se to u něj pomalu rozebírá a tak jsem sbalila tuto knihu, kterou ještě pamatuji ze školních let, ale nečetla jsem ji. Našla tedy místo u mě a snad se najde někdy i čas na to ji vytáhnout...


Jeden nákup u Dobrovského. Za voucher ze slevomatu jsem si vybrala tyto knihy. Jonáše jsem ukořistila proto, že autorova Smrt mě hodně bavila, byla sarkastická a vtipná a tak nějak si mě dokázala získat. Věřím proto, že i tato kniha mě potěší. Pak dlouhém očekávání Rok poté, kdy se zase dostaneme o kousek dál a zjistíme, jak dopadl svět bez elektřiny. Jen doufám, že bude prodej dobrý, aby vydali i třetí díl... A nakonec ve slevě Záblesk světla...


No a na úplný konec výhru ze soutěže od Dragell a to Vlčici :-) Na to jsem taky zvědavá, je to taková malá bichlička :-P


A co nového máte doma vy?


Celkový počet nových knih: 6 papírových knih, 2 e-knihy


Srpen
Celkově rok 2018
Koupené z vlastní kapsy: 3 Nakoupeno: 24
Narozeniny, za šablonu, výhry, apod: 3 Obdarováno: 16
K recenzi: 2 K recenzování: 26


Přečtené knihy

 

Celkový počet přečtených stránek: 1448



Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Veľmi pekné knižné prírastky, ja som vďaka dovolenke tento mesiac čítala pomerne veľa, ale kto vie ako to bude v septmebri :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, zacne hekticky podzim a zima... taky netusim, jak to dopadne .-)

      Vymazat
  2. To jsme na tom co se počtu přečtených knih týče stejně. :) Pokaždé, když u tebe vidím Pána hor si říkám, že se do něj už musím pustit... :)) snad se k němu brzy dostanu.
    Přeju krásné záříjové čtení. :)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne