MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

04 září, 2018

Seriálománie #9

úterý, září 04, 2018 4 komentáře
Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-) Pokud vás zajímají další mé filmové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém účtu Csfd. Pokud pro mě máte tipy na dobré filmy, neváhejte se podělit ;-)

 

Black Sails
Rozhodla jsem se, že zkusím nové seriály, když většina mých rozkoukaných má pauzu i na několik měsíců. Vybrala jsem si z doporučení jiných a také podle hodnocení csfd. První je seriál o pirátech, který mě zaujal. Zvládla jsem však zkouknout jen jeden díl. A i když obvykle se snažím vydržet více, abych si udělala lepší obrázek, tady mě to nezaujalo vůbec, natož abych tomu věnovala další čas...

Moje hodnocení:


Příběh služebnice
Dystopické příběhy mám ve veliké oblibě. Baví mě sledovat, kam se může dnešní společnost dostat, když se něco zvrtne. Což se jednou určitě stane. Ale i v tomto případě mi seriál nenabídl nic, co by mě bavilo. Podívala jsem se na první dva díly, načež jsem dostala minimum informací o tom, proč takový svět vůbec vznikl a tak dále. Nehledě na to, že takové fanatické prostředí přímo nesnáším. A určitě se mi nechce sledovat celou řadu, abych se něco vůbec dozvěděla, natolik mě to rozhodně nebavilo...

Moje hodnocení:


The Last Kingdom
Tak trochu jiná verze The Vikings, pokud to tak můžu nazvat. Jedná se opět o boj mezi Angličany samými, Angličany a Seveřany a mezi samotnými Seveřany. Však to znáte. Jmenovitě se opakují i nějaké ty postavy jako Ragnar, král Egbert a podobně, takže je to nejspíš zasazeno i do stejné doby. Zatím to na mě působí docela slibně, možná nepůjde o tolik násilnou sérii, ale těžko říct, jak to nakonec bude kvalitní...

Moje hodnocení:


Tři mušketýři
Konečně nějaký seriál, který mě zaujal hned s prvním dílem. Zatím si nejsem jistá, nakolik mě to ohromí, ale téma tří mušketýrů mám ráda, už jsem viděla několik filmových verzí a snad se mi jednou podaří přečíst i knižní předlohu, abych věděla, na kolik se to liší. Ale v tomto případě jsem zatím spokojená... Nuže, další díl prosím... :-)

Moje hodnocení:


Versailles
I tento seriál mě začal bavit. Jde o pěkný dobový počin, s krásnými kostýmy. Hudba se k tomu občas nehodí, protože je až moc moderní, ale to přeskočme. Nicméně mě baví sledovat ty intriky, to jaký musel být život u dvora těžký ale i 'rozmazlený', všechny ty boje, historická fakta a mnoho dalšího. Navíc musím uznat, že i spousta postav se do své role pěkně hodí, včetně Ludvíka, kterého můžeme znát z Vikingů :-)

Moje hodnocení:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Z uvedených jsem v rámci seriálové výzvy na serialzoně (podrobnosti tam nebo u mě na blogu) viděla jen Příběh služebnice a jako ne, že by to nebylo zajímavé, ale extra mě to nenadchlo - mušketýry mám na seznamu a Black sails myslím taky :)a Versailes si musím zapsat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. posledni dve urcite zkus, zvlast jestli mas rada historicke snimky :-)

      Vymazat
  2. Ze zmíněných mě láká Versailles, historie to je moje. Jen je škoda, že si tvůrci nedají víc práce s podrobnostmi (špatná hudba kazí zážitek) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nastesti ta hudba je tam jen nekdy, jinak bych na to asi nekoukala...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne