MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

26 srpna, 2018


V tomto týdnu jsem si udělala takové menší volno. Přibrala jsem si za přesčasy volný pátek, čtvrtek jsem měla volno plánované a hned z toho byl hezký prodloužený víkend :-)

Konečně jsem se pustila do dalšího čtení. Jakmile jsem se zbavila jednoho závaží, ihned jsem otevřela Inkarceron. Ten sice měl svoje nedostatky, přesto mě bavil. Recenze je samozřejmě už na blogu. Poté jsem dostala recenzáček v podobě Pána hor, pátého dílu. Ten už mám taky přečtený, protože tyto knihy se čtou prostě samy. Můj názor na ni si můžete také přečíst. A nyní jsem ponořená do nového recenzáku Z ohně a papíru, kde jsem teprve na začátku. Nicméně chytám nový dech a pěkně se tím prokousávám... :-) Snad si to tempo udržím co nejdéle.


Jak jistě víte, kromě knih mám ráda i filmy a seriály. Snažím se to tak trošku i střídat a zkoušet nové projekty. Bohužel jsem toho viděla už tolik, že jen máloco mě opravdu baví či nějak víc překvapí. Ale někdy je jednoduší koukat na příběh, který si odbudete za hodinku či dvě, než číst týden knihu, že :-) Takže jsem sesmolila zase malý článek s pár filmy, které jsem viděla a sepsala jsem k tomu pár řádků, co a jak se mi líbilo či nelíbilo. Mrknout můžete tady...

poster poster poster poster poster poster poster poster poster poster

Na blogu mám desítky článků v konceptech, ale nějak se nemůžu donutit nad to sednout a dokončit to. Často to jsou jen nadpisy a prázdné okénko, takže tomu prostě chybí úplně všechno. Ale jedním z nich byla Kouzelná knihovnička, kterou jsem naposledy fotila před čtyřmi měsíci. Využila jsem toho, že bylo docela světlo a nafotila ji. Takže se můžete podívat na změny, které za ty měsíce zase proběhly. A i já se ráda podívám na vaše, když mi pošlete odkaz :-)


Jinak jsem volno trávila opravdovým lenošením. Od včerejška konečně přišlo pěkné ochlazení a dokonce i u nás spadly nějaké ty děšťové kapky, což je asi zázrak. Tohle už bylo neskutečně potřeba. Takže nakonec ideální počasí na odpočinek. Člověk se aspoň nepotí i u sezení. Zkoukla jsem nějaké seriály, snažím se objevovat nové, zkouknu první díly a rozhodnu se, jestli to má cenu pokračovat nebo ne, ale podrobnosti si nechám zase na další článek. Jinak mě čeká určitě i nějaké čtení, po večerech relaxuji u televize, kterou si pouštím jako kulisu. A sem tam pustím i hru, i když ta mě vždycky baví jen chvíli.


Naštěstí mě čeká v práci jen týden a pak poslední letošní dovolená. Měla bych si naplánovat nějaký program, ať nesedím pořád doma (i když je to fajn) a trochu se protáhla. Možná si udělám i čtecí maraton. Ale zatím nebudu nic takhle dopředu hrotit, všechno bude záležet na počasí, jak se za těch pár dní vyvine... A to je vše, konec hlášení ;-)

No a jak jste se měli vy? Co nového? :-)


Přírůstky

  • Z ohně a papíru




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Štve mě, že jsem se ještě nedostala ani k prvnímu dílu Pánu hor a už je na světě pátý :D Vím, že je to druhé vydání, ale i tak...přitom mě tato série láká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, az se do toho pustis, tak to prectes tak rychle, ze ani nemrknes :-D

      Vymazat
  2. Inkarceron nevypadá vůbec špatně. :) Pán hor mě taky celkem láká, ale přece jen, jsou to docela bichle a než bych to přečetla... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nahodou, to je tak jednoduchy a nenarocny cteni, ze to jde naprosto samo, denne pres sto stranek a ani jsem nemrkla...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne