MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

15 července, 2018


V tomto týdnu se toho opětovně moc nedělo. Hrála jsem si s blogem, upravovala články (momentálně recenze), kde díky mé lenosti ukládat si obrázky, spousta z nich nefunguje. Při té příležitosti to celé tak nějak aktualizuji. Navíc jsem pozměnila horní menu. I když mě lákalo udělat blog jen knižní, tak by asi časem byl příliš monotónní. Navíc mě baví psát články i o jiných věcech, tak proto je záhlaví nové, aby bylo na první pohled viditelné, co všechno tu najdete...

Na recenzi jsem dostala druhý díl Lorda Johna s podtitulem Bratrstvo čepele. S knihou jsem byla velice spokojená. Dokonce mě bavila víc než první díl. Konečně byla i víc osobnější a navíc se spojovala i s Cizinkou. Proto jsem ráda, že autorka to tentokrát pojala trošičku odlišně, i když se i v tomto případě jedná částečně o detektivku...


V zápětí mi došla další kniha na recenzi. Poprosila jsem o jeden kousek z loňska a v Dominu byli tak laskaví, že mi ho opravdu poslali a to ještě s neuvěřitelnou rychlostí. Psaly jsme si ve tři odpoledne a druhý den byl balík u mě :-) A o jakou knihu jde? Všichni jsme utkáni z hvězd, která je opravdu chválená a byla mi doporučena. Momentálně mám však rozečtený Plamen, poslední díl Vesmírné pouti, takže ho rychle musím dokončit, ať se můžu vrhnout na ten restík...


Na poslední chvíli mi bylo oznámeno, že by mamka ráda výletila o víkendu někde jinde. Takže jsem musela jet k ní a do neděle hlídat tu její malou farmu. Farma tomu říkám, protože mají doma trošku zvěřinec :-D Králíky, křepelky, slepice, dva psy a kočku... No prostě vesnický život, že :-P Většinu času jsem se docela nudila, protože z nějakého důvodu mě u nich příliš nebaví číst, v televizi je úplný prd a počítač si nemám kam pořádně dát, jen v obyváku na konferenční stůl nebo do kuchyně na jídelní, což prostě není zrovna pohodlné sezení, takže mě to po nějaké době taky nebaví. Takže jsem přečetla asi padesát stránek, zkoukla pár seriálů a válela se na zahradě. Naštěstí to v sobotu večer zachránila telka a dobrý signál, že mi ten kanál vůbec fungoval :-P






Ale teď už jsem doma, uklízím, peru, chystám se vařit a večer se konečně natáhnu ve svém pohodlí a budu si číst... Mojí momentální aktivitou je hledání food blogů, kde bych mohla nacházet nějaké inspirativní recepty na vaření a pečení. Tak jsem zvědavá, ráda bych se zase donutila k nějakému tomu experimentování (abych nejedla pět jídel pořád dokola), pokud mi tahle náladička vydrží :-D Máte nějaké tipy? Sledujete nějaký takový blog?

Toť vše, konec hlášení a krásnou neděli všem...

Přírůstky

  • Všichni jsme utkáni z hvězd




Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

4 komentáře:

  1. Jezevčííík! Děda s babičkou měli drsnosrstého a byl úžasnej. :-( :-) Miluju zvěřinec...:-D Mívali jsme doma taky dost velký, ale už je to zredukované na 4 kočky, pejska a 4 šneky :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevím, jaký to bez zvířat je. Nikdy jsem to nezažila...

      Vymazat
  2. Na Všichni jsme utkaní z hvězd se také chystám... Stačí jen sáhnout do poličky :-)
    Jinak jsem koukala na novou "záložku" kuchyně :-) Tak třeba někdy něco uvařím .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, kuchyni mam uz dlouho, ale zustala tak nejak na pozadi, ale snad se polepsim :-)

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne