MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

16 března, 2015

Filmy, které se chystají do kin zaujaly mě buď svým obsahem, hereckým obsazením nebo dalšími detaily... A co vy, máte nějaký další tip?

Mezi další filmy, které tento rok musím vidět, je Rychle a zběsile 7. A není to jen kvůli tomu, že tuto sérii sleduji už neuvěřitelných čtrnáct let. Páni, to už je opravdu doba. Sice už to nemá mnoho společného s prvními dvěma filmy, ale pořád to má něco do sebe.

Ano, pořád je to akční. A především tam hrají stejní herci. Pěkná rychlá auta... Ale hlavním důvodem, proč tento film musím vidět, je takové to rozloučení s Paulem Walkerem, který zemřel. Tohle by měl být poslední film, na kterém dělal a nestihl ho dotočit. Proto jsem i zvědavá, jak ho ve filmu zvládl zastoupit jeho bratr... A co vy? Půjdete na tento film do kina?

Rychle a zběsile 7

Akční / Krimi / Thriller
USA, 2015, 140 min

Režie: James Wan
Scénář: Chris Morgan
Kamera: Stephen F. Windon, Marc Spicer
Hudba: Brian Tyler
Hrají: Dwayne Johnson, Vin Diesel, Jason Statham, Paul Walker, Lucas Black, Michelle Rodriguez, Tyrese Gibson, Tony Jaa, Djimon Hounsou, Kurt Russell, Cody Walker, Shad Moss, Nathalie Emmanuel, Jordana Brewster, Iggy Azalea, John Brotherton, Susan Santiago, Ludacris, Noel Gugliemi, Ronda Rousey, Brian Mahoney, Ali Fazal, Anna Colwell, Elsa Pataky

I auta můžou létat. Alespoň pro nesmrtelnou sérii Rychle a zběsile to platí. Její hrdinové už stihli prožít a přežít neuvěřitelné věci, teď však narazí na nepřítele, vedle něhož všichni jejich dosavadní soupeři připomínají bandu dětí z mateřské školky. Statham hraje Deckarda Shawa, živý stroj na zabíjení, který vycvičila elitní vojenská jednotka. Pokud vám příjmení téhle postavy něco připomíná, pak se nepletete. Shawův mladší bratr Owen obtěžoval naše hrdiny v šestém díle tak intenzivně, až ho připravili o život. A rozrušený Shaw starší se rozhodne, že na oplátku připraví o život je a všechny jejich blízké. Bez ohledu na to, jak rychlí či zběsilí budou.


Zdroj informací o filmu - csfd.cz


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Veľmi sa na tento film teším aj keď niektore sceny sa mi zdali už moc :)

    OdpovědětVymazat
  2. @Simona Poliaková: No v šestém díle to už bylo opravdu přehnané. A už to nemá moc společného se začátkem série. Ale co už :-)

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne