MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

23 srpna, 2022

  

Tak tohle pro mě rozhodně moc doplňující kniha nebyla. Údajně by měla zaplnit mezeru mezi třetím a čtvrtým dílem, ale mnoho toho osvětleno nebylo.

Kromě Feyre a Rhyse se u ostatních postav nějak výrazně nevysvětlily jejich vztahy. Především všechny ty náznaky, které průběžně probíhaly. Mor stále nic nevyřešila, Nesta se stala ještě větší krávou, už tak nesnesitelná se dostala na vyšší úroveň, 'chlapi' se chovali jako děti, celkově všichni působili jak puberťáci (fakt netuším na jakou úroveň tato kniha klesla) a to bylo tak vše. 

Celou knihu se řeší jen oslava slunovratu, která se dá přirovnat k Vánocům, protože to probíhalo v zimě, všude samý sníh a shánění dárků... Pak samozřejmě následky války a hledání řešení jak uchovat mír, vztahové komplikace bez vyřešení a neskutečně mnoho řečí o nekonečné lásce Rhyse a Feyre, což bylo až moc.

Takže vlastně mi kniha nic nedala. Pro mě je to uzavření celé kapitoly s názvem Dvory a tím s touto sérií končím. I když byl třetí díl dost fajn, na to fňukání a Nestiny nálady (což ve čtyřce určitě bude víc než dost) už nemám sílu... 2.5*


 Četli jste knihu? Jak se vám líbila?





Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne