MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

15 června, 2021

Zhlédnuto #157

úterý, června 15, 2021 2 komentáře

   

Všechny filmy a seriály jsou hodnoceny po prvním shlédnutí, s odstupem času je samozřejmě možnost, že změním názor ;-) Pokud vás zajímají další mé filmové a seriálové zkušenosti, můžete  ještě více hodnocení najít na mém filmovém účtu csfd či seriálových edna a serialzone. Pokud pro mě máte tipy na dobré snímky, neváhejte se podělit ;-)
  
 
 
Přátelé: Zase spolu
Už před nějakou dobou jsem se dozvěděla, že nejde o klasickou epizodu, kdy by se jednalo o malý návrat k postavám. Jde o dokument, kdy se hlavní představitelé sejdou poprvé po 17 letech a vzpomínají na seriál, epizody, herecké kolegy a tak dále. Zábavné, nicméně nijak úžasné.

Moje hodnocení:
 
 
Život je večírek
Tohle byla jedna z těch náhodných voleb, kdy jsem přepínala kanály a hledala, na co by se dalo koukat. A když jsem poznala některé známé tváře, řekla jsem si, že to zkusím. No, občas to bylo už hodně přehnané až trapné, ale našly se momenty, kdy jsem se opravdu nasmála. Taková pohodová oddechovka.

Moje hodnocení:
 
 
Exploze
Poněkud starší snímek s Piercem Brosnanem. Jde o hodně průměrný film, který se opravdu hodí na sledování v televizi, pokud nemáte lepší program. V dnešním měřítku už to nemá pořádně co nabídnout, až na herecké obsazení...

Moje hodnocení:
 
 
Alfa
Z nějakého důvodu jsem měla film na seznamu ke shlédnutí a když se tedy dostal do tv, tak jsem jím nepohrdla. Veliká chyba. Vůbec mě to neoslovilo a asi po půl hodině jsem sledování vzdala a nedokoukala jsem to.

Moje hodnocení:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Na Přátele se taky chystám. Původní seriál mám hodně ráda a tohle beru jako sentimentální nutnost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jen škoda, že to není prostě seriálové znovushledání, ale jen takové opáčko a vzpomínání... a je to dost krátké...

      Vymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne