MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

13 září, 2020

Shrnutí týdne #318+319

neděle, září 13, 2020 2 komentáře
Minulé shrnutí jsem nějak nezvládla, protože mi nezbyl čas a ke všemu mi nebylo nejlépe. Takže i tentokrát to bude za dva týdny. Navíc jsem měla týdenní dovolenou, tudíž jsem si to nechala na jeden větší přehled, aby bylo o čem kecat ;-)

Jako první jsem stihla dočíst Zaklínače, kterého jsem ihned zrecenzovala. Kniha mě bavila asi zatím nejvíc z celé série a jsem natěšená na další díly. Dostávám se do druhé poloviny série a budu ráda, když to dočtu ještě před seriálem, ať už mám celý svět uzavřený...


Opět přišel přerod měsíce a začalo nám září. No, kromě toho, že neustále myslím na to, jak se blíží podzim a jak za chvíli v obchodech a televizních reklamách vypukne vánoční mánie, se snažím stále brát začátek měsíce jako léto. Podle teplot to sice už moc nevypadá, kromě pár výjimečných dní, ale řekněme, že jsem zatím optimista. Jinak jsem se tedy ohlédla za srpnem a mým čtecím skóre, které skončilo čtyřmi přečtenými knihami. Slabota.

Minulý týden jsem chystala třetí dortový pokus. Moc se mi nepovedl, spokojená jsem rozhodně nebyla, ale ostatní strávnící si chrochtali a prý byl moc dobrý. No, věřím jim tak napůl, protože i kdyby to měli dlabat lžícemi, tak jim to bude chutnat. Každopádně jsem se tentokrát snažila udělat méně barevný, žádnou duhu, pokusila jsem se spojit dvě barvy fondánu, což opět nevyšlo a ty kytky nahoře měly vypadat taky naprosto jinak. Ale jelikož se postu pekaře dortů už nezbavím, mám na čem stále cvičit... :-P


Od předchozího pátku mi začala poslední letošní dovolená (Bohužel později už mi to nebylo dovoleno, dokonce mi zrušili i listopadovou, kterou jsem si plánovala na vánoční pečení. Nevím, jak to přežiju až do dalšího roku, ale nic jiného mi nezbyde). Start to nebyl zrovna vydařený, protože jsem si chtěla nakoupit na dovolenou a tak jsem se chystala jet autem. Co čert nechtěl, spadlo mi okénko do dveří a nešlo zpátky nahoru. Takže nervy hned po ránu, dveře jsem oblepila pytlama do koše a lepící páskou a hezky jsem šlapala pěšky... :-(

Každopádně v sobotu bylo krásně, první dovolenkový den ideální a tak jsem byla u mamky na zahradě. Kuchtili jsme gulášovku a řízky v letní kuchyni (na instagramu se mě ptali, co to je letní kuchyně, tak to je z původního starého chlívku udělaná malá kuchyň, kde se v létě vaří na vařiči, abychom nemuseli přes celou zahradu a obíhat celý barák :-D) a mamka mě pořád tahala do bazénu. Ale já tam rozhodně nevlezla. Ani při šestadvaceti stupních mi to není zrovna příjemné, jak je to ledové a ne tak teď... No a hlavně jsme vyzkoušeli ten dort.



V neděli se počasí rapidně zhoršilo a celý den pršelo, takže jsem toho využila na brigádu a pak válení po zbytek dne s knihou. Ale ani tak jsem s tím moc nepohnula, protože jsem při tom bubnování deště o parapet vytuhla, klasika :-D.

V úterý si mamka vzala volno a spolu jsme vyrazily okoukat město. Pokoupily jsme pár věcí, já tedy úplné minimum, zašly na oběd a pak jsme se stavily pro Maggie, protože mamka chtěla ať jedeme zase na zahradu. Maggie se vyřádila a aspoň byl klid. No a stihly jsme uvařit i plný kotel dršťkové. Po dlouhé době. Škoda jen, že mrazák je narvaný a nemůžu si něco schovat na později :-P. Po zbytek týdne jsme s mamkou nakonec už nic nepodnikly. Takže jsem si opravdu užívala odpočinku a volna.

Od minulého týdne jsem četla Rozetmění od Kristoffa. Neříkám, že to bylo vyloženě špatné, nebo že se to nedalo číst, ale tak nějak mi chybělo to lákadlo, abych se ke knize vracela s nedočkavostí. A tak mi to opět trvalo a posouvala jsem se jen po kousíčkách... Ale nakonec se zadařilo, konečně jsem ukončila celou sérii a pustila jsem se do půjčené knihy Bitevní mág. Zatím jsem někde za stranou sto dvacet nebo tak něco, takže nemám, co bych k tomu víc řekla. Čeká mě ještě dlouhá cesta... :-)


Dneska mě akorát vytáhli na oběd, dala jsem si jakési medailonky ve slanině s hranolkama. Bylo to moc dobré a na to, jak se mi původně zdála porce malá, jsem pak měla co dělat, abych to do sebe dostala. Ale pochutnala jsem si.

Teď už zase sedím doma. Budu se pomalu psychicky připravovat na návrat do práce, kam se vůbec netěším (navíc ty roušky a buhví jaké další nařízení) a půjdu si číst. Nebo si možná něco pustím. Mám hroznou chuť na nějaký fakt dobrý film, ale těch je teď nedostatkové množství. Nějaké doporučení? Možná se ukecám a udělám bábovku. Navnadila jsem mamku a ta doma taky zkouší svoji. Ale jelikož sladké moc nepeče, tak jsem zvědavá na výsledek :-D. Zatím mi jen vyfotila naplněnou formu, tak uvidím, čím se pochlubí...

A to je asi všechno. Jak jste se měli v poslední době? Co nového, co čtete, co jste koupili? :-)

A nakonec jedna rozmazaná zubejda... :-D



Články, které vyšly:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

2 komentáře:

  1. Já toho casu taky moc nemám. Články mi vychází s tři týdenním zpožděním.
    Pane jo ten dortik vypada uzasne. Věřím podle ohlasů ze byl výborný. Jinak jsi moc pekne knížku Zaklinace naaranzovala.

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne