MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

20 července, 2020

Shrnutí týdne #311

pondělí, července 20, 2020 čeká na komentář
Další týden utekl jako voda a já se pokusím opět sepsat nějaké to info v kostce. Nemělo by toho být moc, protože novinky jsou nula nula nic...

Nedávno mi do mailu skočila akce ve fantasyobchodu. Nejdřív jsem si říkala, že tam ani koukat nebudu, protože nic mi nepadne do oka, ale nakonec jsem mrkla a ulovila jsem novinku od Kevina Hearna za pouhých 99kč. A byla bych opravdu hloupá, kdybych to nevzala, zvlášť když jsem o ní ke koupi uvažovala...


Z konceptů jsem oprášila jeden článek o filmových zpracováních Robina Hooda. Nějakou dobu to tam leželo jen tak a pořád se mi nechtělo se do toho pustit. Ale nakonec jsem to dopsala. Jde o čtyři filmy se stejným tématem z různých let. Je na nich hezky vidět, že když Hollywoodu dochází nápady, rádi se pouští do starých záležitostí. Hodně z vás mi potvrdilo, že opravdu docela vede verze z roku 1991 s Kevinem Costnerem a Alanem Rickmanem :-). No a v restech mi zůstal ještě jeden podobný článek, ale ten bude delší, tak snad se mi ho v týdnu podaří dokončit...

Ve středu jsem jela s mamkou do Brna, měla kontrolu u doktora a když už tam jezdíme, tak se obvykle stavíme i v ikei. Koupila jsem si pár dekor věcí a hlavně stojánek na tablet, který ale hodlám používat na čtečku (a mamka se hned musela opičit :-P). Je sice větší, ale to vůbec nevadí. Můžu si ho nastavit do několika úhlů a nemusím mít zvednuté ruce po celou dobu...


V pátek odpoledne jsem si sedla nad srpnové knižní novinky. Tentokrát je výběr přímo obrovský a najdete tam nejednu zajímavou knihu. Už brzy vytvořím článek s pár tipy, jako obvykle, ale mezitím se můžete mrknout na celé album na facebooku...

Od soboty mi začala opět dovolená, takže odpočinek přede mnou. Sice po dovolené hned nastoupím do práce na hrůzu ve formě chystání letáku školy, což znamená noční, ale teď to můžu pustit z hlavy. V sobotu jsem měla dost lenošivou, ale podařilo se mi dočíst třetí Elementum a ihned na to jsem se pustila do dalších lovců stínů a to konkrétně Rudých svitků magie...


Recenzi jsem sepsala hned v neděli a pak uháněla k mamce na zahradu. Připravila jsem nám po dlouhé době špízy, takže se grilovalo a odpoledne jsem zase pádila domů, kde jsem se lopotila se šablonou. Chtěla jsem přejít na novou a lépe vymakanou, abych neměla veškerou práci tak komplikovanou, ale prostě už nemám energii na takové velké změny. Takže po několika hodinách jsem to vzdala a zatím to nechávám uležet. Rozhodla jsem se ale nějaké prvky, které se mi na nové šabloně líbily, zkusit zakomponovat do té mojí. A časem se snad podaří dostat se k té vysněné...


No a to je opravdu všechno. Díky šabloně jsem úplně zapomněla sepsat shrnutí, takže ho máte až dnes. Ale stejně si tu nepřečtete nic zajímavého. Tak snad příště :-D




Články, které vyšly:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne