MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

11 května, 2020

Shrnutí týdne #300+301

pondělí, května 11, 2020 čeká na komentář
Mám tu opět shrnutí, tentokrát za poslední dva týdny a navíc s jednodenním zpožděním. Včera se mi ale udělalo něco na oku, netuším, jestli mi do něj něco spadlo a poranilo oko, tak jsem neměla náladu chodit na počítač a něco sepisovat. Naštěstí dnes ráno už to bylo mnohem lepší, tak se do přehledu pouštím teď...

Na květen jsem si sepsala nový seznam knižních zájmů, na nákup jen jeden kousek a to Supernova. Jde o poslední díl série, tak už si ji dokoupím, ať je celá a mám ji komplet. Moje dušička je šťastnější, když nenechávám nedodělané věci. Sice se to u pár sérií jinak řešit nedá, ale tam kde to jde, se o to pokusím :-). No a jinak mi toho do oka moc nepadlo (haha), protože spousta knih byla přesunuta. Kolik jste toho objevili vy?

Jelikož se mi poslední dobou nedaří příliš číst, prostě mi to dlouho trvá, tak jsem v dubnu stihla přečíst pouze tři knihy. Kdybych se do toho opravdu pustila, stihla bych ještě Útok obrů započítat do starého měsíce, ale lenost vyhrála, takže tuto knihu jsem přečetla až během víkendu. Abych nastolila i mírnou změnu, skočila jsem teď na sci-fi kousek, abych neseděla stále nad fantasy a to konkrétně Rok poté. Po čtyřech letech jsem se vrátila k příběhu, protože strašně dlouho trvalo, než se napsalo a přeložilo pokračování. Zatím mě to docela baví, tak doufám, že budu nakonec spokojená... A když už zmiňuji ty přečtené knihy, tak jsem sepsala i měsíc s knihou, kde jsem se zaměřila na celkový počet přečtených knih v dubnu...


Nevím, jak jste na tom vy, ale já v poslední době docela dost zanevřela i na seriály. Jediné, co sleduji je Cizinka, ale tam mě bohužel čeká už jen poslední díl a zase bude dlouhé čekání na novou řadu. To nesnáším. Snad brzy alespoň vyjde nová kniha, kterou také vyhlížím věky a u které se na chviličku zabavím. A rozhodně mě nesmí minout ani seriálový soundtrack. Ale do toho seriálového zbytku, co mě čeká, se nějak nemůžu dokopat. Tolik rozkoukaných a nálada žádná, navíc to stojí za houbelec... :-) Radost mi však udělala i nová kniha Skotskem po stopách seriálu Cizinka, kterou mám k recenzi a která se týká Cizinky alespoň v tom, že popisuje její krásný kraj. Ještě jsem se nestihla začíst, ale už se nemůžu dočkat...


Noc ze středy a ze čtvrtka byla peklo. V práci opět předěláváme celou prodejnu na novou, měníme sortiment a prohazujeme uličky. A jelikož nejsou pořádně zaměstnanci, tak to děláme ve dvou. První noc opět 14h směna a druhou asi 10h. Dostala jsem tak zabrat, že jsem myslela, že se týden nehnu díky bolestem. Naštěstí jsem dostala den volna ještě k pátečnímu svátku, takže dva dny rekonvalescence (překladem znamená válení v posteli). Už abych měla tu dovolenou, štěstí se na mě nejspíš usměje ale až koncem června, jak bude hotovo. Tak nějak si nedokážu představit, jak to dlouho ještě vydržím:-(.


V úterý jsem z konceptů oprášila slibovaný druhý díl fantasy knih, na které se chystám. Jde o kousky, na které jsem narazila, dostala doporučené nebo u někoho viděla. A tentokrát jsem přinesla hned několik sérií, u kterých mi někteří psali, že je vidí poprvé. Tak doufám, že jsem vám našla i nějakou tu inspiraci :-). Klidně mi hoďte do komentů taky nějaké tipy...


No nic, to bude asi vše. Za poslední dny jsem opravdu dost vyřízená a tak to stagnuje trochu i na blogu. Zlepšení do konce měsíce moc nevidím, snad se mi podaří alespoň tu čtecí frontu trošku posunout. Snad se máte lépe než já, tak neváhejte psát novinky. Jak se máte? Co čtete? Prostě cokoli, třeba i jen ahoj ;-)

PS: dneska mi administrace bloggeru zase skočila do nového vzhledu, tak napsat článek byl trošku boj. Kdo už má taky potíže? :-D


Články, které vyšly:


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

0 komentář(ů) v diskuzi:

Okomentovat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne