MŮJ ZÁPISNÍK

RECENZE KNIH

FILMOVÉ A SERIÁLOVÉ HODNOCENÍ

PEČENÍ A VAŘENÍ

19 listopadu, 2019

Závěr roku je poněkud slabší a tak jsem si moc filmů nevybrala. Jumanji vyzkouším, i když ani dvojka se mi moc nelíbila. Na jedničku, klasiku, nic nemá. Star Wars je pro mě kapitola z dětství. Na starou trilogii to nemá ani zdaleka. Ale i tak to zkusím a podívám se, co filmaři zase zpackali :-D No a třetí snímek, ten vyzkouším hlavně díky představitelům.


Jumanji: Další level
Martha, Bethany a Fridge se vracejí zpět do hry, aby našli Spencera, který záhadně zmizel.  Zjistí však, že se hra změnila, a že přežít ve světě Jumanji bude mnohem náročnější. Jumanji už totiž není jen džungle, jsou to i rozpálené pouště či zasněžená pohoří plné nových nebezpečných nástrah.

Star Wars: Vzestup Skywalkera
Lucasfilm a režisér J.J. Abrams znovu spojují síly, aby diváky vzali na epickou výpravu do předaleké galaxie ve filmu Star Wars: Vzestup Skywalkera. Ve strhujícím závěru stěžejní Ságy Skywalkerů se zrodí nové legendy a odehraje se konečný boj za svobodu galaxie.

Dokonalá lež
Šarmantní podvodník Roy Courtnay si v životě nadělal spoustu problémů a stále jej pronásleduje jeho temná minulost. Když na internetové seznamce potká bohatou vdovu Betty McLeish, nemůže uvěřit svému štěstí. Námluvy ale neprobíhají zcela podle jeho představ. Postupem času Roy zjišťuje, že city které chová k Betty, a které měly být falešné, se stávají skutečnými a to začíná být pro Royův tajný plán opravdovým problémem. Poprvé ve své kariéře se Oscarová Helen Mirren a Ian McKellen setkávají na filmovém plátně.


Obsahy filmů jsou z webu csfd.cz...


Pokud vás článek zaujal, můžete sdílet

Lucy Lillianne
V posledních letech jsem neskutečně podlehla knihám. Nejen jejich čtení, blogování o nich, ale i nakupování. Ráda si rozšiřuji knihovničku a velice mě mrzí, když vidím tolik knih, které nemohu mít. Přesto jsem ráda za každý kousek, který se mi dostane do rukou. Největší radost mi dělají žánry fantasy a sci-fi, v poslední době hodně ujíždím na apokalyptických a dystopických knihách a když si potřebuji odpočinout, často sáhnu po nějakém thrilleru nebo jiné napínavé četbě... Samozřejmě nepohrdnu ani lehčí četbou. Nejméně mě lákají romantické knihy, i když i tam občas dojde k nějaké výjimce. Doufám, že čtení mě bude bavit ještě dlouho, protože můj seznam je téměř nekonečný... :-)

8 komentářů:

  1. Já mám stále v plánu podívat se na Jumanji, ale nějak se k ní nemůžu dostat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle filmová očekávání jsou fajn, aspoň pak mám vždy trochu přehled co v tom kině zase bude. Jumanji, jo to byl jeden z filmů mého dětství, nový film mě nezaujal a tak asi nedám ani šanci prosincové premiéře. Kouzlo Star Wars jsem objevila teprve asi před 2 lety, a jak říkáš, těm starým filmům se stejně nic nevyrovná.
    Dokonalá lež, tak to je pro mě novinka, zní dobře jak děj a ještě líp herecké obsazení, no ještě si počkám na další ohlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak z těchhle filmů mě žádný neoslovil. :) Že bych za kino ušetřila? :))

    OdpovědětVymazat

Každý vzkaz pro mě znamená mnoho, často vykouzlí úsměv na tváři a rozhodně potěší. Děkuji každému, kdo pro mě ztratí pár vteřin života :-)




@lucylillianne